Friday, April 25, 2008

Tretjič retro

Zavoljo izrednega obiska prvih dveh predstav Retrospekte, smo se odločili še za tretjo ponovitev, da bi zadovoljili še vse tiste, ki so ostali pred vrati. Datum je bil srednje ugoden – navaden oblačen torek. Mnogih, ki so zamudili prvi predstavi, tudi tokrat ni bilo (vsaj po mojih izračunih), je pa zato Klub Gromka napolnilo 100 smeha lačnih obiskovalcev, ki so se pokazali kot izvrstna publika. Kajpak metelkovska, kjer še nisem doživel slabega nastopa.

Znova sem imel neke iluzorne ideje, da bi med nastopajočimi vrtel glasbo, a so se hitro razblinile, ko sem ugotovil, da nimamo niti ljudi, niti opreme za to. Vseeno smo vsaj za uvod spustili komad in po Mauhlerjevi napovedi (Ladies and Gentleman, Tin Vodopivec) se je začelo. Ogrevanje je šlo dokaj smooth, kot prvega sem napovedal našega gosta iz dua B&B show Ranka Babića. S svojem stilu in z nasmeškom na obrazu je opravil svoje delo, nato pa sedel v publiko in v družbi Mikija užival v showu. Z njim je postregel Klemen B. in sodeč po odzivih opravil odlično. Nove šale so zažgale, pri delu o metalskih besedilih pa se mu je na odru pridružila kar njegova muza za to šalo, pevec metal skupine By default. Kot tretji sem nastopil jaz in imel enega boljših nastopov v karieri. Prav čutil sem energijo, smeh in kako fore treskajo med folkom, imel sem jih v mezincu. Užival sem. Za mano je na oder stopil še Klemen M., ki je bil zaradi obveznosti pri predstavi Tit Andronik ljubljanske Drame, tokrat nekoliko slabše pripravljen, a zaradi tega nastop ni bil nič slabši. Težave mu je delal zgolj vrstni red šal, tako da sem se v nekem trenutku znašel celo v vlogi prišepetovalca (oz. pri-drelca, gl. dreti). Vseeno so ljudje jokali od smeha, odlične so bile tudi nove šale.

Po nastopu smo se vsi strinjali, da je to to. Da je to point stand up komedije. Tak klub, taka publika, tak odziv. Lepo je bilo poklepetati s kolegi komedijanti, pridružila sta se nam še Komikazi Murch in Rox ter Erik Valenčič, ki je za Mladino pripravil obsežen članek o stand up komediji. Izšla naj bi že danes (petek 25.4.), tako da pohitite do najbližje trafike po svoj izvod.

Žal mi je bilo le, da sem doma pozabil sveže natisnjene majice (glej prejšnji zapis). Stupid me!

No comments: