Friday, April 25, 2008

SNOP

V noči s srede na četrtek sem gostoval na Radiu Goldi v nočnem programu od pol eni do dveh in sicer v t.i. SNOP-u (slovenski nočni program, kjer enotni program predvaja kar 14 slovenskih radiev). Bilo je zabavno, povedal sem vse o začetkih komedije pri nas in drugje, o slovenski sceni, o naših nastopih, predstavil praktično vse komedijante, delal reklamo za prihajajoče dogodke, vmes pa stisnil še foro o železnici in nekaj mojih poizkusov imitiranja, ki se jih sedaj učim. Smeha v studiu ni manjkalo, še posebej potem, ko smo poslušalcem dali možnost klicev. Bil sem presenečen, ker so se klici kar vrstili. Predvsem od nespečih starejših ljudi in nočnih delavcev. Vsi so se strinjali, da smeha manjka, nekateri pogumneži so nas razvedrili z vici, imeli pa so tudi ogromno vprašanj. Ali znam oponašati zdajšnjega predsednika, če se delamo norca tudi iz politikov, če je Vinko Šimek moj vzornik in podobno. Klicali so ljudje iz Maribora, Koroške, Kranja, Šenčurja in drugod.

Gostovanje na radiu mi je uredila Eva R., ki me je povabila tudi, da bi 23.5. na obletnici podjetja Epa Ideja v dvorani Golovec v Celju pred predvidenih 3000 obiskovalci izvedel kakšen skeč. Glasbenih gostov bo ogromno, med njimi baje tudi Mile Kitić, Atomik Harmonik, Kingston, Natalija Verboten, Pop Design in podobni (No koment).

No comments: