Monday, April 21, 2008

Hvala bogu za skejtarje

Komajda omembe vreden nastop v Novi Gorici so rešili skejterji; le še dva dni do novega spektakla – Retrospekte…

V četrtek sva se z Bučanom odpravila v Gorico. Ghost bar je pred nama že gostil Perico, Vida in Martino, tako da sem imel solidna pričakovanja in upanje, da se bo stand up v Gorici vendarle počasi razvil. Pričakala naju je klavrna slika. Ura se je bližala deveti, ko naj bi se začel stand up, gledalcev od nikoder. Dobesedno sami smo bili v ogromni diskoteki. Dva natakarja, organizatorka, DJ, Klemenova punca Tina, en parček + midva – to smo bili vsi prisotni. Ura je šla preko devete, ko so se prikazali. Od boga poslani. Skejterji!! Prišlo jih je vsaj 12. Mladi fantje in punce so se odzvali Klemenovim vabilom in nas prišli podpirat. No, »podpirat«. Namreč, ko so izvedeli, da je vstopnina 7 evrov, so se gladko obrnili in odšli. Že sem se pripravljal, da bi začeli, ko sem opazil, da so jo pobrisali zaradi vstopnine, zato sva s Klemenom predlagala organizatorki da, v zameno za delež v našem honorarju, spusti skupino noter brezplačno. Skejterji so bili hvaležni, prišlo so nazaj in v zameno spili vsak po dve pivi, haha. Prišle so še prijateljice organizatorke in blizu desete smo začeli.

Nastop je bil simpatičen. Dj se je potrudil in optimizirali smo pogoje. Prvi sem na oder stopil jaz in mlado publiko (povprečje 18 let) so kar zabavale moje domislice - najbolj so se nasmejali fuzbalerjem. Opazno je bilo, da so nekatere šale šle mimo, ker je bila publika pač premlada, da bi te situacije že doživela – predvsem odnosi med moškimi in ženskami. So pa zato takrat prišle na svoj račun tri dame in mi po nastopu potrdile, da je tudi njim že bilo rečeno: "Predobra si zame!" Klemen je imel svoj Bučan show - plesal je, pel, repal, skakal in lepo nasmejal občinstvo. Za njim sem izvedel še drugi sklop, a nekje na ¾ opazil, da publiki popušča koncentracija, dva piva sta naredila svoje, skejtarji so morali naslednji dan še v šolo. Kmalu po nastopu je bila diskoteka spet prazna, bil je to bolj klavrn četrtek za poslovanje, za nas pa simpatičen izlet na »Primorsko«.

PS: Pred dnevi sem si zrihtal Simobilov Halo paket, tako da imam zdaj dva telefona in dva ponudnika. Kolk sem pregnan ane (al pa butast)? Preveč sem zapravljal s tem, ko sem klical v drugo omrežje, tako da tisti, ki imate Simobil, se mi javite, da vam dam še drugo številko in se bomo lahko klicali ceneje. Jeeej.

2 comments:

Katarina K. said...

Zato bo pa jutri vse prej kot prazno... ;) se vidmo! uživaj

Unknown said...

Ti si cel privatnik, uno usnjeno torbico še rabiš, da boš mobitele na pas obesu:)