Tuesday, April 15, 2008

Radovljica = zmaga

V soboto smo doživeli lep večer komedije v Radovljici. Dvorani ni bila povsem napolnjena, je pa bila publika zato prava. Drugi večer stand up komedije v Radovljici je bil zato znova zmaga, že nas vabijo, da moramo kmalu priti spet. Pridemo!

Ves dan sem bil nekoliko nervozen, saj sem imel v planu kar nekaj novega, še ne preizkušenega materiala. Poleg tega sem si želel show popestriti z glasbo, primerno vsakemu nastopajočemu. Žal vse ni šlo po mojem načrtu. Na vaji je še kazalo dobro, nato pa ko je šlo zares, pa je naš tonski mojster, stric, sicer zaposlen v gledališču, da spušča filme in skrbi za luči, kot kaže pogorel pod pritiskom. Ideja je bila… uvodna orkestralna glasba, zavese se počasi odpirajo, prižgejo se luči, nizek moški glas me napove, komad Retrospekta (Sonic Mystery), akcija! Namesto tega je bilo… uvodna orkestralna glasba, zavese se ne premikajo, Tina zagrabi panika, … teče gor k toncu, pri toncu panika, nizek moški glas ne ve, kdaj naj me naj napove, Tin šprinta nazaj dol, orkestra komad se izteka, zavese se odprejo, luči še ni, nizka glas me napove, čakam, da spustijo še komad Retrospekte, to se ne zgodi, ob drugi napovedi grem na oder in prosim, če lahko prižgejo še luči. Hahaha. Od tekanja gor in dol sem malce zmeden, zato se zafilozifiram in napovem prvega nastopajočega – Marko Murch. Edini, ki se je držal navodil in prišel oblečen retro. Hlače so bile zakon, tudi tema pogovorov po showu - svaka čast Marko (ne samo za hlače, tudi za super nastop)! Moj naslednji prihod je bil že bolj sproščen, šale so padle na cilj, bilo je smeha in aplavzov. Žal ne želene glasbe med vsakim nastopajočim. Vsaj ne tako kot je bilo dogovorjeno. Če je tonc že spustil kakšno pesem, je ponavadi napačno, prepotiho in prepozno. Lekcija za naslednjič – rabimo svojega človeka! Se kdo javi? Nastop sam je šel gladko. Bučan in Perica sta oba odlično opravila nalogo. Posebej Perica je bil za domačo publiko presenečenje, saj ga do sedaj še niso poznali, zagotovo pa se jim je zapisal v spomin, saj so ob njegovih šalah jokali od smeha.

All in all – show kot mora biti! Juhuhu.

PS: O nastopu sta svoje mnenje podala tudi Perica in Murch, check also out www.komikaze.si.

2 comments:

Unknown said...

globok moški glas a.k.a. MC Buchan :)

Anonymous said...

jaoo mc nizek glas... nisem te hotel uvaliti :))