Friday, April 04, 2008

"Težak je život komičara"

Uf, za mano je naporen teden vsakodnevnih nastopov v izredno nehvaležnih pogojih. Od Interspara, preko brucovanja do Planeta Tuš.

V ponedeljek dopoldan, ko sem prispel v Maribor, sta me presekala dva sms-a. Prvi je bil Vidov »opomnik« (zanj opomnik, zame sploh prva omemba nastopa haha) za torkov nastop v dijaškem domu Bežigrad, drugi pa vabilo K. Mauhlerja na nastop v Intersparu Velenje. Oba sta me precej presenetila in mi premešala plane, a vseeno sem se odzval in se v torek odpravil proti Celju, kjer me je pobral Klemen in z zamudo sva odbrzela v Velenje. Tam naju je pričakala pričakovana slika. Prazen Interspar in mikrofon postavljen zraven vhoda v Hervis. Super. Klemen je pričel z oponašanjem znanih osebnosti, a so ljudje brzeli mimo z vozički, redki so se ustavili. Ob njegovem nastopu sem se zabaval samo jaz in ko je čez čas napovedal še moj nastop, sem mu samo odkimal z glavo :) Nihče ni poslušal in nikogar ni zanimalo. Tudi organizatorka je ugotovila, da le ne bo šlo tako, kot si je predstavljala in hitro sva jo ucvrla proti Ljubljani. Ob 20h smo skupaj z Vidom, Murčem, Mišem in Coletom nastopili za dijake bežigrajskega doma in jim pričarali lep večer smeha. Bili so simpatična publika, šale na prvo žogo so šle za med, tiste bolj kompleksne so se izgubile nekje pod stropom.

Že naslednji dan sva se z Vidom odpravila v Emonsko klet v Ljubljani, kjer so brucovali študenti Anglistike in Germanistike. Z nastopom sva začela nekje ob 22.30 in pogoji so bili Težki – z veliko začetnico. V okrog improviziranega prostora so se zbrali poslušalci, v ozadju so grmeli in noreli ostali, ki jih zadeva ni zanimala. Poslušljivost je bila na meji. Prvi sem nastopil jaz in se poskušal uporabiti znanje z vseh predhodnih podobnih nastopov, da bi le nekako dobil pozornost ljudi. Mislim, da mi je uspelo solidno, bilo je smeha in aplavzov, sodelovanja s publiko, vsi pa smo se zavedali, da bi nam bilo ob boljših pogojih lahko še 3krat lepše. Tudi Vid jih je lepo nasmejal, kljub temu da je postajal šunder v prostoru vedno bolj neznosen. Svoje sva pošteno oddelala in večer se je lahko nadaljeval s pijančevanjem do jutranjih ur.

Vikend se začne s četrtkovim stand upom v Planetih Tuš, pravi njihov slogan. S Klemenom Bučanom sva se tokrat odpravila v Novo mesto. Potem ko je bil Planet Bar na zadnjem stand upu B&B showa poln, se je tokrat zbrala le peščica ljudi, max 20. Nasploh je bil Tuš povsem prazen, odpadle so tudi filmske predstave, ker ni bilo gostov. V takšnih pogojih je vloga nastopajočega nehvaležna. Vseeno pa sem vesel, da sva s Klemenom že tako izkušena, da sva znala izpeljati tudi takšen nastop in mislim, da sva zbranim postregla s solidnim showom.

Danes šibam na Ptuj, kjer z mlado režiserko in filmarko Natalijo Rodošek snemamo debitantski spot za mladega reperja Cifro. Vlogo v spotu sem dobil tudi jaz, mislim, da bo zanimivo.

PS: fotke z intervjuja za Radio Fantasy so na voljo TUKAJ.

1 comment:

Anonymous said...

:)
hej tin

no, ce bi js vedla da nastopata v velenju, bi mela vi2 vsaj enga gledalca:)

v celje te pa zal nisem mogla it gledat, ni blo casa.

ja priden si, vidim ;) le tako naprej :P


se čujemo....

papa :*


Jasna