Thursday, August 16, 2007

Uauuuu

Trnfest. KUD France Prešeren Ljubljana. Polno dvorišče. Baje nekaj manj kot 1000 ljudi. Smeh. Solze smeha. Bolečine v trebuhu zaradi smeha. Sanje se uresničujejo.

Včerajšnji nastop na Trnfestu je bil nekaj prav posebnega. Vedel sem, da je Trnfest velik dogodek, da pa je tolikšen, pa ne. Ljudje so se začeli zbirati že uro pred nastopom in ozračje je bilo vedno bolj naelektreno. Pričakovanja. Nastopajočih in gledalcev. Še posebej tistih devičnikov, ki si do včeraj še niso ogledali stand up komedije v živo. In so dvomili. Mislim, da lahko brez težav rečemo - da so se dvomi razblinili.

Prvi je nastopil Boštjan Napotnik – Napo, ki je imel nehvaležno vlogo prvega. Le-temu ni nikoli lahko, saj mora publiko še prej ogreti in jih pripraviti do tega, da začnejo na povedano gledati izključno z vidika smeha. Sodeč po odzivih, ki sem jih slišal iz zaodrja, mu je uspelo.

Endvatri in že je bil na odru povezovalec in gostitelj Vid Valič, ki je kot drugega napovedal … hm… mene. Priznam, nekaj kepe sem imel v grlu, ko sem stopil na prvo stopnico proti odru. Prve besede, prvi smeh in vsa trema, strah in nelagodje so bili pozabljeni. Nastop mislim, da je šel kar gladko, brez zapletov in v rutino mi je uspelo naplesti tudi nove ideje. Publika je bila fenomenalna. Prava. Takšna, kot bi si jo le želel. Vsakič. Smejali so se, ploskali, sodelovali. Noro. Hvala vam! Zaradi novega materiala nisem imel prave predstave, koliko časa bo moj nastop trajal, zato sva se z Vidom dogovorila, da spusti glasbo, v primeru, da bom predolg (časovna omejitev je bila potreba zaradi dogovora organizatorjev z okoliškimi prebivalci, da se bodo zunanje aktivnosti končale ob 22h). In jo je. Počutil sem se kot na Oscarjih. Zahvalo 'vsem ki me poznajo', sem tako moral izpustiti. Do naslednjič… hihi.

Kot zadnji je nastopil Vid in odlično zaključil uspešen večer. Nasmejal sem se mu tudi sam in mislim, da med publiko ni bilo nikogar, ki bi ostal ravnodušen. Res lep večer, odlična izkušnja, long live Trnfest!

PS: Doma sem pozabil fotoaparat, tako da se priporočam za kakršnekoli fotografije z nastopa

11 comments:

Anonymous said...

Super ste bili!

bleach nine said...

a se je samo meni zdelo ozvočenje zdelo obupno? vsaj na začetku, pri tvojem in vidovem nastopu je bilo že boljše. kar sem ujela, mi je bilo zelo všečno, vaš nastop je bil odličen, moti pa le obnašanje nekaterih obiskovalcev, ki se pridejo tja pogovarjat med sabo in ne dejansko poslušat, kaj se dogaja na odru. ah bo že :) pohvale!

Anonymous said...

Tudi meni je bilo super - ena tistih, ki sem bila prvič na stand upu, pa definitivno ne zadnjič :)

Anonymous said...

Res,Res,Res FULDOBER!

Anonymous said...

jup jup, se pridružujem vsem pohvalam, res ste bili superca. Edino mogoče so bile nekatere stvari že slišane, amak vseeno prva liga :)

Tin said...

Hvalaaa za vse pohvale! Me veseli, da ste uživali in se nasmejali. Namen je bil izpolnjen.

Tin said...

Kar se pa tiče ozvočenja in slabega zvoka... za ta prostor pred KUDom je prišlo občutno preveč ljudi... nekateri so se prišli zgolj družiti in piti pivo, njih ni zanimalo dogajanje. Tisti, ki so stali bolj zadaj so že zaradi njih slišali slabše. Ponavadi se to elegantno reši s simbolično vstopnino

Anonymous said...

Tisti tip, ki je "sodeloval" pri Vidovem nastopu je sedel na tleh direkt za nami in skoraj polomil kolegico, ko se je prevrnil na njo.

Anonymous said...

ou tinajzer je navdušil. upam stavit da je kar nekaj dekletom zatiktakalo srce ko ga je videlo predvsem pa slišalo. bravo kolega le tako naprej.
vedno tvoj in do konca obstebistoječterhrbetpodpirajoč managere majlo!!!

Tin said...

Tistega tipa, ki je "sodeloval" z Vidom, bi moral en
a.) ven odnesti
b.) mu kaj zatlačiti v usta
c.) ga rahlo po buči (s trdim predmetom)
d.) razno

Tin said...

Vse to seveda z povsem in na povsem miroljuben način. Nasilja ne maramo, včasih pa je preveč le preveč.