Friday, August 17, 2007

Šov mast go on

»You are only as good as your audience«, pravi stari egipčanski rek (no ok, priznam, ne vem, če je lih egipčanski, pa če je sploh rek). Potemtakem smo bili nastopajoči na sredinem večeru komedije fenomenalni.

Rad bi se še enkrat iskreno zahvalil vsem za vaša pisma, komentarje, sporočila in za vse spodbudne besede. Res sem se vesel, da ste se imeli lepo in se nasmejali. Žal mi je le, da nimam nobene slike, že za spomin, tako da prosim, če je kdo kaj slikal, tudi z mobitelom, dajte mi kakšno sliko poslat na info@tinvodopivec.com. Hvala.

Smo pa vsi skupaj dokazali, da se znamo tudi Slovenci nasmejati, biti sproščeni in da imamo smisel za humor. Bo pa stand up komedija vedno bolj popularna tudi pri nas, zato bodite pozorni na prihajajoče dogodke.

PS: Danes bi bil moj pokojni brat star 22 let. Vse najboljše brate, kjerkoli že si. Vem, da si ves čas ob meni.

No comments: