Wednesday, August 15, 2007

Počitnic je konec

Kakšno čudno poletje. Nobenih pravih počitnic in dopusta. No, dopusta niti ne rabim, ker ne vem zakaj bi sploh moral počivati. Mogoče se bi moral spočiti samo sam pred sabo. Danes se z nastopom na Festivalu Trnfest pred ljubljanskim KUDom France Prešeren tudi nekako uradno končujejo moje kvazi počitnice. Odslej gre zares. V četrtek se vračam v Maribor, kjer me znova čakajo sestanki, delo, učenje in vse kar sodi h koncu počitnic. Aj mene.

Zadnjič sem se po reees dolgem času odpravil v kino. Simpsonovi. Ful so me presenetili. Pozitivno. Nisem si mislil, da mi bo tako všeč. Humor mi je bil zakon, tak standuperski. Hitri tempo, cakacaka, ena fora za drugo, samo pozoren si moral biti. Všeč mi je bila tudi tematika – ekološko okoljevarstveno vzgojna. Palce gor. Priporočam ogled. (Klemen: sredi filma sem dojel tvoj zadnji komentar na myspacu :)

Vsi, ki imate radi smeh ste danes v sredo 15.8. vabljeni pred KUD France Prešeren, kjer bo v okviru Festivala Trnfest potekal večer stand up komedije poimenovan kar Stendap. Nastopili bomo Boštjan Napotnik (poznate ga kot glas iz TV prodaje), Vid Valič (odličen mlad igralec, voditelj in komedijant) in jaz (plemič v prejšnjem življenju). Torej, ob 20.30 vsi pred KUDa. Jupiii. Zadnjič sem nekje slišal, da v povprečju vsak večer na Trnfest pride od 1000 do 1500 ljudi. Jajks.

PS: Naj vas zapis v najbolj resnem slovenskem časopisu z največjo naklado ne zmede. Namreč v rubriki »kaj se v teh dneh dogaja po Sloveniji (al neki takega)« piše, da bo večer stand up komedije v izvedbi in avtorstvu Klemena Muhlerja (pravilno je Mauhler) in Perice Jerkoviča. Narobe. Oba sta sicer odlična komedijanta in sta že nastopala v KUDu, a tokrat bomo nastopili brez njiju. Ha!

2 comments:

Rox said...

Heh, v delu niso še nikoli pravilno napovedali stand-up komedije. Nesposobnjakoviči.

Nina said...

Letos ima Trnfest zelo zmeden napovednik :)

In že spet nastopaš na točno tak dan, da jaz nimam časa ... :P