Monday, August 06, 2007

Čez tradicijo ga ni

Tradicija Ptujske noči nas tudi tokrat ni pustila na cedilu. Kot je v navadi ob tem dogodku, je tudi tokrat deževalo, zato je celotna prireditev odpadla, Ptujčani pa so bili prikrajšani za prvovrsten dogodek.

Naš strah je bil upravičen. Da le ne bi deževalo. Napovedi so bile slabe, kazalo pa je, da bi se do večera vendarle lahko vreme ustalilo. Popoldan je v Ljubljani nehalo deževati, zato sem se že začel pripravljati, da odrinem na pot. A v Ptuju dež le ni pojenjal, zato me je okrog 17h popoldan presekal sms: »zaradi dežja je tudi uradno celotna petkova prireditev odpovedana…«

#$%&$%&%$/&%/&(&(//()%#$««#24235T$THTHJTTZH#%G%T$$%&BH%HZH%ZHBTH%THTHTHT%HTHW$T$#&#$%&MNIK/KUKR&UJK&U

Kakšno razočaranje. Na tem mestu, bi se upravičil vsem (hm.. trem) oboževalcem iz Ptuja, ki tako niso prišli na svoj račun. Obljubim, da pridemo tudi na Ptuj.

Časa za obžalovanje pa vendarle ni bilo. Zato sem jo mahnil proti morju. Moj prvi obisk v prenovljenem klubu Byblos. Spomin na mnoge poletne najstniške dni je bil močan, tako kot zvoki DJ Davida Moralesa. Zakaj me mama ni forsirala, da bi bil DJ?!

Naslednji nastop (če ne bo kaj prišlo vmes in ne bo dežja): TRNFEST, LJUBLJANA!

PS: Danes moja draga mati praznuje okroglo obletnico. Pol stoletja al tam nekje. VSE NAJBOLJŠEEEEEEEE E E E E AAA AAAA

No comments: