Wednesday, May 14, 2008

Tržič in Majske igre

V soboto sva s Klemenom M. gostovala v Tržiču, ponedeljek je bil rezerviran za izpit in nastop na Majskih igrah z Vidom in Perico.

Tržič. Mesto z malo manj kot 4000 prebivalci. Lokal Casa Latina.
Pred časom so v Tržiču že imeli stand up comedy, a spomnim se, da so nastopajoči jamrali zaradi slabega ozvočenja in nespoštljive publike. Tokrat je bilo vse perfekt. Organizacija pod taktiriko Andreja je bila na nivoju. Dovzeten je bil za vse moje zahteve glede prostora, ozvočenja, luči, organizacije, reklame. Le-ta je bila ob poplavi dogodkov na Gorenjskem (Teden mladih, pikniki) nujno potrebna in izvrstno izpeljana. Reklamni letaki za brisalci avtomobilov, plakati, internetno obveščanje,… Prostor se je povsem napolnil, publika je bila zelo simpatična. Lepo so se zabavali in s Klemenom M. sva postregla z lepim večerom smeha, ki si ga je med drugim ogledal tudi tržiški župan in bil nad videnim zelo navdušen. Po nastopu so naju še lepo pogostili, tako da sva nasmejanih ust odpeketala proti domu. Respekt za Tržič. Še pridemo.
- Fotke z nastopa (dokazno gradivo A)
- Bučan je bil odsoten zaradi organizacije skejtarskega dogodka Raztur (dokazno gradivo B)

Ponedeljek je bil neugoden dan. V Mariboru sem imel izpit. Pravo EU. Učenja je bilo premalo. Tudi spanja. Neposrečeno sem si splaniral, da se bom iz Kranja v Maribor odpravil ob 14h (izpit je bil ob 16.30), a sem se obiral in odšel s polurno zamudo. Na cesti je šlo seveda vse narobe. Gužva, zastoji, popravila cest, tako da sem v Maribor prispel v zadnjem trenutku. Ves živčen sem iskal parking, a kot po čudežu se je mesto pojavilo nekaj metrov stran od faksa. Aleluja. Tekel sem v predavalnico, prišel noter 7 čez pol in v trenutku, ko sem sedel, je prof. rekla: »No, začnimo.« Popisal sem štiri strani pole in ves vesel pičil nazaj proti Ljubljani. V Rožno dolino na Majske igre.
Nastopi zunaj so ponavadi slabši, tokrat ni bilo tako. Po dogovoru s Perico sem ob 20h kot prvi stopil na oder. Bilo je okrog 300-400 ljudi. Vzdušje je bilo takoj pravo. Smejali so se, ploskali in vzklikali. Fino fajn. Dan se je medtem prevesil v noč, za mano je na oder stopil Perica in publika je bila vse večja. Z vseh strani so prihajali radovedneži, Perica je delo opravil odlično, večer pa je pred baje 700glavo publiko finiširal Vid. Kljub temu, da je kazalo drugače, se je dan končal perfektno!

No comments: