Monday, May 26, 2008

Opening act for Julio Iglesias

Win some, lose some. Nastop v Zagrebu prihodnji teden je bil prestavljen, zato pa sem dobil neverjetno ponudbo, da bi nastopil kot uvodna točka pred velikim koncertom Julia Iglesiasa v Hali Tivoli.

Iz managementa latino pevca Julia Iglesiasa so podali zahtevo, da za ogrevanje publike nočejo domače predskupine, temveč stand up komedijanta. V četrtek zvečer me je kontaktiral organizator in v petek smo na sestanku zadevo še dorekli. V soboto 7.6. bom tako v Hali Tivoli z mojimi domislicami ogreval publiko za mr. Iglesiasa. Aaaaaaaaaaaaaa.

Julio Iglesias. Breakthru mu je uspel leta 1968, ko je bila moja mama še otrok. V življenju je prodal več kot 250 milijonov albumov. V soboto 7. junija prihaja tudi k nam. Sam naj bi veljal za presenečenje večera, saj na plakatih, kartah in flyerjih, opening act ne bo omenjen (pričakovano:), poleg tega pa je baje zahtevan poseben dress code, obleka in kravata. Karte se prodajajo po ceni med 44 in 69 evrov, zato predvidevam, da bo publika precej starejša, kot sem jo vajen. Veselim se izziva in komaj čakam sobote.

Dokončno so mi potrdili tudi odpoved četrtkovega nastopa v Zagrebu. Baje se je zataknilo pri stroških, poleg tega nekateri člani Sve5 niso bili zainteresirani za moj nastop. No koment. :) Mi pa je Marina, s katero sva bila na vezi, zagotovila, da računa name za jesen, ko bo nastopala z mlajšim rodom hrvaških standuperjev, morda pa bomo skupaj nastopili tudi v juliju. Vseeno pa bo prihajoči četrtek pester. V popoldanskih urah sem kot gost vabljen v studio RTV Slovenija na snemanje oddaje Štafeta mladosti, kjer bo tokrat govora tudi o stand up komediji. Zvečer pa se v Trnovem obeta tudi poseben nastop na tamkajšnjem pobrežju.

PA ŠE TO
V petek smo z obema Klemenoma nastopili na zabavi spletne revije Egoist Magazine v ljubljanskem lokalu Egoist na Viču. Pogoji so bili težki. Oder je bil zunaj, v bližini ceste, mize razporejene kot ponavadi, tako da je bila polovica stolov obrnjena s hrbtom proti nam, istočasno so se nekateri zabavali z računalniškimi igricami, šunder je bil velik. Klemen M., sicer gostitelj večera, je imel težko delo. Ogrevanje ledeno hladne publike. Nastop so zmotile tudi tehnične težave (mrtvi mikrofon) in dež! Le ta je padal tudi med Bučanovim nastopom, kateremu pa je vseeno uspelo lepo nasmejati publiko. Po M-ovem intermezzu sem nastopil jaz in imel srečo, da sem dobil že lepo ogreto publiko, prenehal je padati tudi dež. Potrebno je bilo biti zelo glasen in imeti čim manj premorov. Z nastopom sem bil zadovoljen, vsem skupaj nam je v težkih pogojih uspel simpatičen večer komedije, ki ga je s himno Martinu Strelu in podelitvijo nagrade potovanja na safari, zaključil Klemen. Zagotovo najbolj moker nastop do sedaj. :)

3 comments:

Unknown said...

Wow! Hulijo :)) Čestitam, stari! To zna biti prekretnica.

Biti opener za glasbenike je zelo zajebano, to da v napovenikih in na plakatih nisi omenjen, stvar naredi še zahtevnejšo.

K sreči pa si opener zasanjancem in ne hard rockerjem.

Zlomi si nogo! Al pa jo zlomi Iglesiasu, če ti nameni 0.000001% vstopnine:)

Unknown said...

bila sem na koncertu in iz prve roke ti čestitam, za nastop.
bil si super.
slovence je težko nasmejat.

če je možno me obvesti kje in kdaj imaš kakšen samostojen nastop.
z kolegicam bi z veseljem prišle.

Anonymous said...

Interesting to know.