Friday, May 23, 2008

Ne-profesionalizem

Vse bolj spoznavam, da je le malo ljudi, na katere se lahko povsem zaneseš in le malo dogovorov s stiskom roke, ki kaj veljajo.

V tem tednu so razne odpovedi kar deževale. Tudi najbolj fiksirani dogovori so postali majavi. Počutil sem se kot zmenek, s katero/im greš dvakrat ven, se imaš super in potem ne pokličeš več. Že več kot mesec dni dolg dogovor za moj nastop na koncertni prireditvi v dvorani Golovec v Celju je padel v vodo. Organizatorji so si želeli, da bi koncert ogromnega števila znanih glasbenikov popestril s kakšnim krajšim skečom, a ker se nismo uspeli dogovoriti, kaj točno bi za takšno množico in takšen dogodek sploh pripravil, je zadevala padla v vodo.

Včeraj so se mi oglasili iz Zagreba, kjer smo prav tako že dalj časa dogovorjeni za nastop v klubu Boogaloo. V sporočilu je pisalo, da so imeli sestanek in da se jim zdijo moje zahteve za potne stroške previsoke (to so ugotovili šele včeraj, čeprav sem jim to sporočil že mesec nazaj) in da ostali člani ekipe niso tako zainteresirani za moj nastop. Sporočilo se je končalo z idejo, da bi gostoval jeseni in da mi v kratkem še sporočijo, če dokončno odpovedujejo ali ne.

Da ne govorim o profesionalnosti ljudi na neki kvazi pomembnih položajih, ki ti rečejo »te pokličem zvečer in ti vse razložim«, potem pa več dni ni nobenega glasu od njih. Izplačila za nastope nekaterih zamujajo že pol leta, včeraj pa sem izvedel, da se bom moral obrisati pod nosom tudi za velik delež honorarja za večmesečno delo v športnem društvu.

Nocoj z obema Klemenoma nastopimo na predstavitveni žurki Egoist Magazina v ljubljanskem lounge baru Egoist. Ob 20h.

No comments: