Saturday, May 31, 2008

Sreda in četrtek

Sreda in četrtek sta bila pestra. Zadnje srede v mesecu v Menzi pri koritu bodo odslej standupersko obarvane, v četrtek smo gostovali na TV Slovenija v oddaji Štafeta mladosti, zvečer pa še na celodnevnem dogodku na Eipprovi ulici.

Sreda. Menza pri koritu, Metelkova. Ni je čez našo Gromko. Stebri v Menzi so izredno moteči, osvetljava odra je bila zadovoljiva le na sredini, ob gibanju na stran si bil viden slabše (za kar smo si krivi tudi sami, ker nismo bili pri nastavitvah dovolj zahtevni). Na oko bi rekel, da je prišlo okrog 90 ljudi. Bili so fajn, zahtevni, a tudi hvaležni in dojemljivi. Nastop v organizaciji mariborskega Kluba stand up komedije je otvorila Martina Ipša, ogrevanje publike sem prevzel jaz. Kar težavna naloga. Mnogi so namreč še iskali ali pa ravno našli sedišče, preklop iz vsakodnevnih težav na smeh nekaterim ni takoj uspel. Nekaj udarnih je šlo tako mimo, sem pa preizkusil tudi nove ideje in bil z izidom zadovoljen. Prvi je na oder stopil Klemen M. in svojo nalogo dobro opravil. Sam sicer s svojim nastopom ni bil pretirano zadovoljen, a brisanje solz, ki sem ga opazil, govori zase. Za njim sem daljši set izvedel jaz in preizkušal nove ideje. Nekatere so se izšle, druge ne, kar sem na odru tudi priznal in si s tem, začuda, prislužil kar nekaj pohval, v stilu »svaka čast, da si tako spontan in priznaš, ko se zaplezaš.« Oba s Klemenom sva bila precej dolga, zato se je Klemen B. pregnano prilagodil dogodku, nekoliko skrajšal nastop in lepo zaključil večer. Vmes sem mu (zadolžen za to, da mu med nastopom spustim en komad) pokvaril foro, ker sem pozabil vstati pravi CD. Soriiiii, won't happen again ;)

Že naslednji dan me je čakalo pestro popoldne. Ob 13h smo se Lucija Čirović, Martina Ipša, Jure Murko in jaz znašli v studiu RTV Slovenija na snemanju oddaje Štafeta mladosti. Uspel nam je kar simpatičen pogovor in predstavitev stand up komedije, čeprav so dinamiko pogovora (ne pa tudi oddaje) prekinjali skeči. Posnetek oddaje si je moč ogledati tudi preko interneta in sicer s klikom TUKAJ.

Zvečer sem se odpravil še v Trnovo, kjer so zaprli tamkajšnjo Eipprovo ulico in so na cesti ves dan potekale prireditve. Ob 21h je bil čas za stand up. Nekakšno rajcanje občinstva, saj je vsak nastopil z nekaj več kot 10minutnim programom. Vid, Uroš, Perica in Murč so nastopili pred mano, tokrat sem imel luksuz zadnjega. Kljub pomislekom zaradi težavnih pogojev, mi je nastop uspel odlično. Dobil sem jih že v štartu, držal pozornost, bil dovolj glasen, užival v nastopu, nasmejal tudi najmlajše in jih na koncu razturil s fuzbalom. Yes! Po zaključku je občinstvo zahtevalo še, šeee, a za kaj več bo potrebno plačati vstopnino, hihi. Perica si je ob priklonu privoščil šalo na moj račun. Zaupal sem mu namreč čuvanje mobitelov in ključev od avta, le-ta pa jih je podaril občinstvu. Eden od fantičev jo je skoraj ucvrl z mojim mobitelom, a sem na srečo vse dobil nazaj. Ne vem, kako bi razložil mami, da je Perica naš avto podaril in da se mi na telefon oglaša en mulc.

»I'll get you for this Perica. Next Time!«

No comments: