Saturday, May 10, 2008

Bila sva zadnja stoječa

V četrtek se je v KUDu France Prešeren zgodil prav poseben dogodek – tekmovanje Last comic standing. Z Vidom Valičem sva ostala zadnja stoječa.

Bil je res lep večer. Nabito polna dvorana Kuda, pozitivna energija se je kopičila v zraku. Ljudje so se prišli zabavat in to tudi znali pokazati. Aplavzi, glasen smeh in vriski so odmevali vso noč. Dogodek je povezoval Igor Bračič – Sadež, vse skupaj pa je bilo v živo predvajano tudi preko frekvenc Radia Študent.

Žrebali smo vrstni red, vsak je imel na voljo pet minut. Izvlekel sem dvojko in se na oder podal za Murchem. Povedal sem bit o fuzbalerjih, ki mi je odlično uspel in zanj dobil neverjetno oceno 4.8 (od pet). Za mano so se zvrstili še Bučan, Mauhler, Perica, Vid, Vanči in Mš. Publika se je zabavala, vse so nas nagradili z bučnimi aplavzi. Vid, Perica, Mauhler in jaz smo napredovali v polfinale in se v tem vrstnem redu tudi zvrstili na odru. Bit o odnosih in ženskah je šel fino skozi in naenkrat sva se v finalu znašla skupaj z Vidom. Finala v tako močni konkurenci resnično nisem pričakoval. S tira me je vrglo tudi dejstvo, da sem v polfinalu nastopil zadnji, nato pa takoj nastopil še v finalu, tako da časa za mini miselno pripravo na zaključek nisem imel. Začel sem s šalami o svojem mladostniškem zgledu, nadaljeval s košarko, nato pa opazil, da mi je ostalo še več kot dve minuti časa. Ponevedoma sem izpustil enega močnih punchov, nato pa se na licu mesta odločil še, da povem bit o babici in dedku. Nisem bil tako prepričljiv kot v prejšnjih dveh nastopih, vseeno pa je bila publika prizanesljiva. Aplavza za oba v zaključnem glasovanju sta bila resnično zelo enakovredna. Definirati zmagovalca pa izredno težko. Povezovalec Sadež (svaka mu čast za genialno povezovanje, resnično je mojster improvizacije) je bil v dvomih. Nagrada za zmagovalca je bil bon za 300 evrov spletnega nakupovalnega portala mimovrste.com. Vprašanje za sponzorja je bilo: »Ali imamo dva bona?« Odgovor: »Imamo!« Uuaau, najlepša rešitev - dva zmagovalca.

Tekmovanja v komediji, glasbi in podobno so nemogoča. Vsak človek ima svoj okus. Svoj smisel za humor, svoj stil, svoje oči in ušesa. Mislim, da je bil prav vsak nastopajoči v očeh nekoga zmagovalec. Čestitke vsem nastopajočim, v čast mi je stati z vami na odru. Uspelo nam je speljati stand up komedijo na pravi tir, kar dokazujemo z vedno več nastopi, zato smo zmagovalci prav vsi. Juhuhu.

PS: Po zaključku je v zaodrju potekal precej bizaren pogovor, za katerega si ne morem pomagati, da ga ne bi omenil. Namreč prepričevali so, kako super je zame to, da bodo posnetke z nastopa objavili na netu. Argumenti za to so bili res fenomenalni. Nekaj cvetk:
»To je zate dobro, ker tako te bodo videli tudi drugod po Sloveniji in ne samo v Ljubljani.« (50 nastopov po vsej Sloveniji je bilo očitno neopaženih)
»To je dobro zate, ker še nisi tako poznan kot Vid.«
Zmagovalna (zapis po spominu): »S tem, ko si nastopil v Kudu, si predal pravice do šal Kudu, tako da oni lahko s tem programom delajo kar hočejo in ti tu nimaš več besede.« Hahaha, ta pa je bila prava. Še dobro, da imam izbirni predmet Pravo intelektualne lastnine, ker drugače bi me sigurno prepričali haha. Naslednjič ko bodo Metallica nastopali na bežigrajskem stadionu, jih moram opozoriti, da naj pazijo, če ne bodo vse njihove pesmi postale last štadiona. Da ne bo nesporazumov. Vesel sem, da bodo na netu pripravili video s tega dogodka, a vseeno si prevelikega razsipavanja z materialom ne moremo privoščiti. Razumem, da je potrebno delati na prepoznavnosti in se čim več pojavljati. A vseeno je moj material moje avtorstvo in nedovoljeno objavljanje je kaznivo. Odslej bo potrebno biti izredno previden, ko se bodo na sceni pojavile kamere. Takoj ko se razve za neko dobro zadevo, se pojavijo »dobrodelneži,« ki bi radi »pomagali«.

1 comment:

Unknown said...

Gospod je že prav povedu - šale so zdej od KUDa, sam še nekoga si morejo zdresirat, da jih bo izvajal :)