Monday, December 31, 2007

Novoletni blog

Novo leto je pred vrati je. Leto 2007 je bilo za naš projekt stand up komedije fantastično, sami superlativi, tako da si želim, da se bo vzpon v letu 2008 še nadaljeval. Do neslutnih višaaaaav.

Prejšnji teden sem z samostojnim nastopom v Murski Soboti zaključil sila uspešno premierno leto v svetu stand up komedije. Nastopil sem na zaključni prireditvi soboškega spletnega medija Sobotainfo, za katerega sem pred časom tudi napisal kolumno o stand up komediji. Nastop je potekal v eni izmed privatnih sobic v neki soboški gostilni, prišlo je okrog 50 povabljencev, med drugim tudi soboški župan. Publika je bila tako starostno mešana in mislim, da sem dobro opravil svoje delo, jih nasmejal in popestril slovesnost, ki so jo zaznamovali zaključni govori uredništva. Po koncu slovesnosti je sledilo druženja in veselilo me je, da sem lahko malo poklepetal z ljudmi, bil deležen mnogih zelo lepih besed, presenečen pa sem bil, da je po nastopu, do mene stopil še sam župan, ki mi je zaželel srečo in dejal, da se mu zdim talent. Ohhhhh. How nice. Hihihi. Sem bil zelo počaščen, pa tudi vesel, saj sem opazil smeh tudi pri starejših gledalcih - do zdaj me je namreč spremljaj 'prizvok', da gojim komedije za starostno publiko +/- 5 let moje generacije.

Kljub temu, da imam občutek kot da je za mano že dolga pot, pa sem se na pot zares odpravil šele pred slabim letom dni, natančneje 1.2.2007, ko sva s Klemenom Bučanom prvič nastopila na Metelkovi in prvič dobila tisti občutek, da zmoreva. Da je to to. Od tedaj se je zvrstilo 48 nastopov, skupno natanko 50 v celem letu. Ko sedaj pogledam nazaj – niti ni slabo za prvo leto. Nekaj izmed nastopov (kar nekaj) je bilo totalno bednih, na povsem neprimernih lokacijah in ob neprimernih pogojih, spet drugi so bili fenomenalni in »napolnjujoči« (je to sploh beseda?) z energijo, ki ne pozna meja. Trije nastopi na televiziji, intervjuji v televizijskih oddajah, poročanje z dogodkov v poročilih, gostovanje na radiu, pisanje v časopisih in v spletnih medijih, obrekovanje po forumih, vse to je letina 2007. Sinatra bi rekel: »When I was 25, It was a very good year«

V novem letu pa sledijo že novi projekti, nove ideje, nove izkušnje, novi nastopi. V začetku leta bom okupiran z igranjem v kratkem filmu mladega slovenskega režiserja Martina Marzidovška z delovnim naslovom »Nesreča skopuha«. Veselim se novega znanja in izkušenj, prvič se bom lotil psihično bolj zahtevne vloge, bolj dramatične in resne. Potem ko so me v zadnjem filmu pretepli (beri: Nina Osenar je bila), bom tokrat jaz tisti, ki tepe in veže ljudi na stol. Hahaha. To bo še zabavno.

Hvala vsem, ki berete blog in spremljate moje blodnje. Srečnoooooo v novem letu!!!

No comments: