Monday, December 24, 2007

Božični blog

Polenil sem se. Nisem imel pravih idej za pisanje bloga, ni se mi dalo, nastopov je bilo preveč, da bi se ukvarjal z vsakim posebej. Nekih presežkov ni bilo.

Do zdaj sem zasledil dve teoriji nasvetov za razvoj nekega komedijanta. Ena pravi izbiraj nastope previdno, postavljaj svoje pogoje, druga pa, nastopaj čim več kjerkoli in kadarkoli se le da. V zadnjem času sem se posluževal predvsem zadnje in nekajkrat obžaloval odločitev. Resda je vsaka izkušnja dragocena, vsak padec priložnost, da se pobereš še močnejši, a ko na nastop pride 12 ljudi in gre kakšna res udarna fora gladko mimo, se tolčeš po glavi, zakaj si sploh privolil v to. Hihi.

Highlighti predbožičnega obdobja:
- Nastopili smo na Filofestu in do zadnjega kotička napolnili Cocoa Caffe v Ljubljani. Ljudi je bilo toliko, da so stali na stopnicah, nekateri niso mogli noter. Velik plus je bil tudi obisk ekipe PopTv-ja, ki je prispevek objavila med sobotno daljšo verzijo PopIn-a. Juhuhu, mega super duper reklama.
- Nastop v Opera baru v Ljubljani je bil poplačan z intervjujem v City Magazine-u, ki izide ob koncu januarja. 70.000 brezplačnih izvodov po celi Sloveniji. Juhuhu.
- Praznične razmere izkoristil za več dni brezdelja in mirno pripravljanje novega materiala. Juhuhu.
- Prvič se mi je zgodilo, da so me ustavili na cesti sredi Ljubljane v stilu »I know you« in bil sem tako navdušen, da sem zaradi pretiranega blebetanja sigurno izpadel budala.
- Za portal www.ona-on.net sem sodeloval pri pripravi članka o stand up komediji. Check it out!

Vesel božič, uživajte, pa jejte veliko čokolade. Sproža hormone sreče! Jeeee.

2 comments:

Nina said...

Naj uganem: tole si pisal po taveliki milki?

Unknown said...

VELIK NASTOPOV, POLNE DVORANE, RADODARNE LASTNIKE KLUBOV, VELIK OMEMB PO RADIU, TELEVIZIJI, V DELU IN VEČERU...
PA ENO FAJN LUBICO (LAHKA TUD VEČ, ČE NI LUBOSUMJA SE DA VSE ZMENIT), TI V NOVEM LETU ŽELI
mURČ