Sunday, January 06, 2008

Priprave na snemanje

V zadnjih dneh sem okupiran predvsem z vajo in pripravami na snemanje kratkega filma Nesreča skopuha, ki bo potekalo konec prihodnjega tedna.

Predvsem sem se prvič znašal v resni vlogi, kar mi povzroča nekaj težav. Namreč prevečkrat mi uide na smeh, saj se komični momenti med vajami kar vrstijo, stvar pa je v tem, da komedija v tem filmu ni zaželena. Sam igram vlogo Đonija, modela, ki je mal baraba, mal luzer in znova se je znašel v težavah. Tako da te dni vadim obrazno mimiko, živčnost/zaskrbljenost/jeza, ki se mi mora poznati na obrazu v večini prizorov. Težak je život glumcev, hihi. Komaj čakam novih nastopov stand up komedije, prav pogrešam že oder in publiko. Se postal kar malo odvisen.

25. januarja bo s koncertom v ljubljanskem lokalu Saund svoj prvi album predstavila rock zasedba Gutti (http://www.gutti.si/) in z njihovim frontmanom Rokom sva se v petek dogovorila, da bom povezoval dogodek in napravil uvodno špico v show. Juhuhu.

PS: Ena najboljših recenzij našega show, kar jih je bilo kdaj napisanih - Mandrač - tednik Izolanov

3 comments:

Anonymous said...

Hm, ne vem, kaj je tebi tako všečnega pri tej nelektorirani "recenziji", kjer je avtor obremenjen predvsem s tem, kdo je že v Shotu nastopil s katerim materialom.


Btw, pozdravi Marzidovška.

Iverson said...

o Tin pozdravljen. Nič več te ni bilo videvati na čopovi šoli in v dvorani, pa sem šele zdaj opazil s čim se ukvarjaš.Zanimivo! Želim ti čim več uspehov. Lep pozdrav

Košarkar s Čopove

Katarina K. said...

O, lej ga! Srečno in aktivno še naprej!