Wednesday, December 05, 2007

V oddaji Spekter



Danes sem gostoval v študentski oddaji Spekter na mariborski lokalni televiziji RTS. Pogovor z voditeljico Majo Hržica je šel gladko, mislim, da sva bila zanimiva. Predvsem je bil cilj predstaviti stand up komedijo in študentske večere v Naskovem dvorcu. A brez zapletov ni šlo. Pred oddajo sva se zmenila, da ji pošljem nekaj iztočnic, da se bo lažje pripravila na oddajo in sem ji za šalo napisal, naj vpraša, ali je res, da so komedijanti odlični ljubimci in ali sem samski. In dejansko JE to vprašala. Komaj sem se izvlekel ven, da ni izgledalo, kot da sem čist obupan in preko TV iščem punco. Kar še ne pomeni, da jo ne, ampak res je bilo vprašanje mišljeno kot šala. (Aja, odgovor na postavljeni vprašanji je sicer DA - na prvega brez oklevanja).

No comments: