Friday, October 12, 2007

Počitka ne poznamo več



Tako zasedenih dni pa ne pomnim, da sem kdaj imel. Ni me doma od jutra do večera, pa prav nič časa zase nimam. Po uspešnem nastopu v oddaji NLP, je ta teden vse podrejeno slovesnosti na Festivalu slovenskega filma. V nedeljo gre zares.

Te dni je res natrpano. Zjutraj grem od doma in prihajam domov pozno zvečer. V nedeljo sem prestal debut na nacionalni televiziji, ki je bil že za odtenek boljši kot tisti v oddaji z Marlenno, predvsem zahvaljujoč boljši komunikaciji s publiko. Tu je bila le-ta bolj slišna, bolj glasna, imela pa je tudi odličnega animatorja, ki je ves čas stal za kamero in z glasnimi vzkliki in ploski povzročil še burnejše reakcije. Posledično sem se tudi jaz boljše počutil na odru in v nekem trenutku sem prav začutil samozavest in lagodnost. Škoda le, da je bilo na voljo tako malo časa, še manj pa za intervju. Dan pred snemanjem me je poklical voditelj Dejan in sva se dogovorila, kaj vse me bo vprašal, na koncu pa od tega ni bilo nič in zmanjkalo je tudi časa, da bi lahko povedal naslov spletne strani (mnogi ste opazili :). Dogovor je bil tak, da me on vpraša, kje se me da v prihodnje kaj videti, nato pa jaz naštejem nekaj krajev in dodam, da si pa lahko gledalci več preberejo na http://www.tinvodopivec.com/. Pa se ni izšlo. Oh ja, pa drugič.

Že to nedeljo pa nas čaka priprava zaključne slovesnosti festivala filma. V torek smo snemali kratke filmčke, ki se bodo zavrteli med slovesnostjo. V enem debut na filmu doživiva skupaj z Nino Osenar. Snemanje z njo in v režiji Mitja Okorna je bilo sicer zanimivo, a vendar precej boleče. V filmčku namreč Nina, ne preveč prijazno, obračuna z mano. Pretepe me, zbrca in še marsikaj drugega. Ne smem izdati preveč, upam, da bo filmček po festivalu na ogled preko neta, lahko pa povem le-to, da se je Nina zelo vživela v svojo vlogo, kar pričajo tudi modrice po telesu, pa to, da že dve noči ne morem spati na desnem boku.

Zadnji dni predvsem veliko vadimo, jutri nas čaka generalka na prizorišču dogajanja, v Avditoriju Portorož. V soboto še pilimo zadnje malenkosti, v nedeljo pa gre zares. Juhuhu.

No comments: