Monday, October 22, 2007

Napolnili Ostrigo

Sobotni večer stand up komedije v mladinskem kulturnem centru Pri Rdeči Ostrigi v Škofji Loki je minil v znamenju smeha. Prostor se je povsem napolnil, nekateri so zaradi prenatrpanosti celo morali ostati zunaj.

Stand up komedija v Sloveniji resnično ni več neznan pojem. Dobra reklama in primeren ambient sta bila tokrat dovolj, da se je dvorana Rdeče Ostrige povsem napolnila (nekje 80 ljudi), po besedah organizatorjev je 30 navdušencev celo moralo ostati zunaj. Povezovanje dogodka sem tokrat prevzel jaz in za ogrevanje publike uporabil nekaj starejšega materiala, ki je kar uspešno razvnel občinstvo, ki je tako željno pričakovalo prvega nastopajočega, Andreja Colariča – Coleta. Ta je potrdil govorice, da je z vsakim nastopom boljši, in s svojimi prigodami o puberteti in odraščanju nasmejal vse zbrane. Za njim je bil na vrsti Marko Murč, ki je začel odlično (svoj material je od takrat, ko sem ga nazadnje slišal, precej dodelal), na koncu pa z novimi domislicami nekoliko izgubil rdečo nit. Atmosfera je bila prava in čas je bil za nastop Klemena Bučana. Ta je svoje delo opravil super in požel gromek aplavz. Za zaključek sem drugi del svojega programa izvedel še jaz in bil z nastopom zadovoljen. Počasi se že pozna določena kilometrina na odru, kar v nastop prinese 'flow' in še več samozavesti.

Mnogi so v Loko prišli povsem iz radovednosti in v negotovem prepričanju, kaj sploh lahko pričakujejo, po pogovorih po nastopu pa sem izvedel, da so bili prijetno presenečeni - le redko je odšel domov ravnodušen. Nastopi v manjših, nabito polnih mladinskih centrih tako ostajajo naša priljubljena destinacija, takšnih nastopov si v prihodnje lahko le želimo.

Konec tedna bo tudi tokrat pester. Z zasedbo obeh Klemenov (Bučan&Mauhler) v četrtek nastopamo v mariborskem Planetu Tuš, v petek pa nas čaka pot v Slovenj Gradec v tamkajšnji mladinski center.

No comments: