Thursday, October 04, 2007

NLP

Prenovljena nedeljska oddaja na TV Slovenija se je letos poimenovala NLP. Mnogo je sprememb, nekaj rubrik pa je ostalo. Med drugim tudi ta »5 minut slave«, v kateri bom v nedeljo nastopil tudi jaz.

Klic za nastop v nedeljski oddaji NLP je prišel precej nepričakovano in tik pred zdajci. »Že ta teden si te želimo v oddaji!« Časa za razmislek tako ni bilo. Seveda sem takoj privolil. Sicer se zavedam, da televizijski nastopi lahko naredijo vsaj toliko škode, kot koristi, če ni vse tako kot mora biti in tudi moj debut v oddaji Marlenna mi je ob prebiranju izjav in komentarjev vzel marsikateri las, a vseeno boljše promocije od pojavljanja na televiziji ni. Že pred časom sem si rekel, če se že grem to, se bom šel do maksimuma in nastopi na televiziji sodijo zraven. Tokrat se bom zadeve lotil še bolj natančno, nekaj izkušenj sedaj že imam in upam, da mi bo tokrat nastop uspel še boljše.

Tokrat bo vse potekalo v živo, tako da prostora za napake ne bo. Prav tako pa tudi ne za instaliranje umetnega smeha, ki me ob spremljanju standuperjev na Marlenni spravlja pošteno ob živce. Človek, če že dodajaš smeh, vsaj poslušaj, kaj nastopajoči govori in ne spuščaj smeh kar po vsakem stavku. Jao. Včasih ga spusti še pred punch line-om, tako da prav pokvari celotno zadevo. Poleg tega imajo posnet smeh stotih ljudi, medtem ko je vsem pred sprejemniki jasno, da je v studiu max 30 ljudi. Še en minus za fast food produkcijo.

3 comments:

Unknown said...

Care, samo tako naprej!
ce bom v nedeljo kje blizu ekrana, te pogledam in se zagotovo nasmejem.

Dp Prostimet.com

Anonymous said...

majčkeno si le bil zadržan, se mi zdi,ampak za prvi nastop na prvem programu - SUPER!
Nekako hitro se vse odvija, Čestitam!
lp Alenka

Anonymous said...

Živjo Tin! Čestitam ob uspehu, ki ga žanješ!!! In se popolnoma strinjam s tabo, da je umeten smeh pač umeten in na stand up nastop ne sodi. Prava reakcija občinstva ali pa nič. Ti pa kar tako dalje!!!