Friday, July 27, 2007

»Svetovna zabava«

Zaključek seminarjev Design Your Life in Svetovna zabava v organizaciji Mateja Sedmaka – Peacehikerja sta mi zaznamovala minulo sredo. Kot 'humorist', kot so zapisali v nekem mediju, sem na dogodku nastopil tudi jaz in bil navdušen.

Začelo se je že ob 15h popoldan. Glede na to, da sem se za nastop dogovoril šele prejšnji dan, so mi organizatorji naročili naj pridem že popoldan na generalko, kjer bom lahko videl kako in kaj, ter tako lažje presodil, če je uprizoritev stand up komedije ob takšni priložnosti sploh smiselna. Bil sem točen, kar ni vedno moja vrlina. Ob 15.00 sem stal pred vhodom v dvorano. Nikjer ni bilo nikogar in nikomur tam se ni niti sanjalo, da se kaj dogaja.
Kličem organizatorko: »Saj smo rekli ob 15h kajne?«
»Koliko pa je ura?«
»Ja,… tri.«
»Iiiiii«
Dober začetek, sem si mislil, jaz sem najbolj zagnan.

Počasi so vendarle začeli kapljati prostovoljci, ki so svoj prosti čas namenili pripravi dogodka - svaka jim čast. In smo pripravljali, čas je mineval. Ob šestih so pričeli prihajati udeleženci Matejevega seminarja (več na http://www.peacehiker.com/), ob pol osmih se je začel pogram. Ta je bil res bogat in zelo kvaliteten. Imitator Elvisa Presleya, Orientalski ples, glasbena skupina 100 prašičkov, plesna skupina Satya Dance in drugi. Med njimi sem se znašel tudi jaz in nekje sredi programa zbrane za kratek čas zabaval s svojim 'humorističnim' materialom. :) Odziv je bil dober, težave mi je nekoliko povzročalo le slabše ozvočenje v dvorani. Nastopali smo namreč v športni dvorani, kjer je bil odmev velik in je imelo kar nekaj ljudi težavo z jasnim razumevanjem. Kljub temu sem dobil bučen aplavz in pohvale z vseh strani. Po pravici povedano, še nikoli sploh nisem dobil toliko pohval. Ne vem sicer, ali gre temu pripisati dejstvo, da sem pač nato po nastopu še cel večer 'visel' tam in se mi niso niti mogli izogniti, poleg tega sem prvič nastopil povsem sam in bil na ta način še bolj izpostavljen, pa tudi ljudje so bili neverjetno odprti in jim ni bilo nerodno pristopiti do mene… verjetno vsega po malem.

Večer je bil res super, spoznal sem ogromno zanimivih in zelo simpatičnih ljudi, se veliko novega naučil in veselim se ponovnega sodelovanja na podobnih dogodkih.

PS: Med nastopom sem slučajno nekoliko pogledal proti zaodrju in opazil povezovalko Anjo, ki mi je z rokami kazala STOP. Mislil sem, da govorim prehitro in da moram bolj počasi, po nastopu pa so me pričakali grdi pogledi, češ da sem bil predolg. Mojster zvoka mi je zabrusil, da mi bo drugič kar izklopil mikrofon. Nič mi ni bilo jasno. Že tako sem imel zgolj krajši program, povedal sem jim, da bom govoril najmanj 15-20 minut, napako pa je naredil Peacehiker sam, ki je namesto orientalskih plesalk napovedal mene. Sam sem mirno stal v zaodrju, ko slišim njegovo najavo, tako da sem hitro tekel na oder, plesalke pa so vse ogrete in besne morale počakati, da sem nehal s svojim nakladanjem. Hihihi.

No comments: