Thursday, July 12, 2007

Brez počitka

Spremembe načrtov se kar vrstijo. Sprva sem mislil, da bom cel julij užival na morju, pa je to padlo v vodo. Nato sem imel v rokavu nekaj adutov za kratke izlete po obali, pa tudi iz tega ne bo nič. Prevladala je želja po nastopanju. Jutri smo v Slovenskih Konjicah, v ponedeljek pa v Ljubljani.

Med današnjo potjo iz Maribora na Krk, kjer sem hotel preživeti konec tedna, sem sredi Ljubljane dobil klic Klemena Mauhlerja, ki me je povabil, da z njim nastopim jutri v Slovenskih Konjicah. Hitra odločitev. Rekel sem... ja. Itak. Namesto na jug sem tako odpravil proti Gorenjski v domači Kranj. S Klemenom smo se dogovorili, da bo v Konjicah nastopil še njegov soimenjak in nepogrešljivi člen zasedbe »Buče v pločevinki« Klemen Bučan, tako da se jutri obeta res zabaven večer. MC Patriot vabi na večer stand up komedije.

V petek bo tako pestro, še bolj pa v soboto. S Klemenom in njegovo družbo se odpravljamo na obalo v Koper na festival DiscoNautica, tokrat ne nastopat, ampak zgolj počivat in uživat. :) A do ponedeljka bomo morali biti že čistih glav, saj bo v Ljubljani potekal dogodek neuradno poimenovan »Trubarjeva Event«, uradno pa sliši na ime "Oscar De La Renta Party", ki se bo odvijal kar na ulici pred trgovino Madness in lokalom Reformator. Ob 19h bo na sporedu tekmovanje v skejtanju preko kavča, nato ob 21h s komedijo nastopiva midva, za nama pa sledi še modna revija. Pridite 'počekirat'.

3 comments:

Aelfsciene said...

Tvojega bloga zal ne berem redno, tako da sem spregledala danasnji ljubljanski nastop (no, verjetno tako ne bi mogla iti), so ti pa naredili reklamo pri 24 ur :)

(A imas ze kaj novega na programu?)

LP,

Meta

Tin said...

Hej Meta!

Ja ves čas probavam tudi nekaj novega materiala, za oporo pa mi še vedno služijo tudi kakšne starejše udarne fore. Tako da morš spet kaj pridet pogledat in se prepričat na lastne oči, če smo kaj napredovali.
Sem hotel prebrati tvoj blog, pa piše, da nisem povabljen :))

fajn se mej, pa se kaj vidimo

Aelfsciene said...

Ce bi rad bral moj blog, mi sporoci e-mail, na katerega ti lahko posljem povabilo.

Sicer pa jeseni upam da spet pridem kaj pogledat kak nastop, ce bo blizu. Poletje je ze kar splanirano.