Wednesday, July 18, 2007

Izvlekli maksimum

Nastop v Kavarni Tromostovje sredi Ljubljane bi lahko ocenili kot kar uspešen. Glede na okoliščine, prostor in ambient bi lahko rekli, da smo izvlekli maksimum. Seveda nam to ne bi uspelo brez povabljencev, ki so zasedli prve vrste pred odrom in ves čas zbrano poslušali in se smejali.

Potem, ko sem se prejšnjo noč vrnil iz Trubarjeve ulice ves poklapan nad ne preveč uspešnim nastopom in s poteptanim egom, me je bilo nastopa na Tromostovju kar precej strah. Na roko mi ni šlo niti dejstvo, da sem le nekaj trenutkov pred samim nastopom dokončno zaključil tudi eno izmed poglavij v svojem ljubezenskem življenju, tako da nivo moje energije ni bil ravno na višku.

Glede na to, da se odra ni dalo premakniti in ker tudi za luč ni bilo poskrbljeno, smo se odločili, da bomo stali kar na cesti le nekaj metrov stran od miz in ljudi, kar se je izkazalo za odlično potezo. Na ta način smo bili bolj v stiku s publiko, poleg tega pa se nismo dali zmotiti »zahrbtni publiki«, ki se je za našim hrbtom sprehajala ob Ljubljanici. Tu pa tam se nam je kakšen mimoidoči celo zasmejal – za hrbtom seveda.

Prvi je nastopil Klemen Bučan (Hvala Klemen). Bil je povsem sproščen in neobremenjen, kar se je poznalo v nastopu in svoje delo je opravil odlično. Ljudje so se smejali, uživali in ploskali.

Kot naslednjega je naš tokratni povezovalec Tešky napovedal Marka Murča. Ta je začel dobro, v nadaljevanju pa nekoliko padel. Prave ocene njegovega nastopa ne morem dati, ker sem vmes odšel na krajši 'relaksacijski' sprehod, da se malo le zbral svoje misli, ki so bile v tistem trenutku povsem drugje (Klemen in Tina ne se smejat to so resne stvari).

Kot zadnji sem pred občinstvo stopil še jaz. Odmislil sem, da dejansko stojim sredi Ljubljane, da je okrog mene milijon ljudi, motorjev, kolesarjev, turistov (ne vem zakaj jih nisem uvrstil kar med ljudi… so svoje poglavje), avtobusov in sploh na tisoče motečih dejavnikov. Nastop sem izvedel po najboljših močeh in mislim, da mi je kar uspelo. Odziv tistih, ki so dejansko poslušali, je bil všečen. Spet mi je malo zrasel ego.

Tromostovje tako le nismo zapustili z grenkim priokusom, kot smo se bali, ampak bogati za novo pomembno izkušnjo in željni novih nastopov.

Čez nekaj ur odrinem na pot v Maribor, kjer bom gost v mariborskem studiu RTV Slovenija, v oddaji V žarišču, kjer bo govora o stand up komediji, še posebej o samem dogodku v okviru Festivala Lent. Med gosti bodo tudi drugi standuperji, tako da bo zagotovo zanimivo. Če imate mariborski TV si oddajo oglejte, nisem pa prepričan, če bo to mogoče videti tudi po vsej Sloveniji.

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Par kratkih posnetkov iz tromostovja se nalaga na Google video, samo gre tako zelo zelo počasi, da bodo gor šele enkrat čez vikend-jebemo

KK je šlo po nastopu?