Sunday, July 15, 2007

Nepričakovano v Konjice

Potem ko je povsem nepričakovano, kot strela z jasnega, prišlo povabilo za nastop v Slovenskih Konjicah, se je vse izteklo po naših željah in nasmejali smo tudi MC Patriot. S Klemenom pa sva te dni kot vroče žemljice, saj ponudbe za nastope prihajajo iz vseh strani. V ponedeljek in torek nastopava v Ljubljani.

Zunanja terasa mladinskega centra Patriot v Konjicah je bila malo pred deseto, ko smo pričeli s programom, lepo zapolnjena. Domači organizatorji si kljub poletnim dnem prizadevajo nuditi mladim pester in razgiban program, tako da se v klubu odvijajo dejavnosti prav vsak večer.

Prvi sem na oder znova stopil jaz. Publika je bila precej hladna in v prvih vrstah predvsem (že rahlo omamljene) moške populacije, tako da mi ni bilo lahko. Izvedel sem krajši 15-minutni program in lepo nasmejal zbrane, vseeno pa na koncu raje izpustil nov, še povsem nepreverjen material, ki sem ga, glede na okoliščine, raje prihranil za drugič. Tekom mojega nastopa sem prav začutil, kako se publika odpira, kako se ljudje sproščajo in glasnega smeha je bilo vedno več. Teren za naslednjega nastopajočega je bil pripravljen.

Za mano je bil na vrsti Klemen Bučan. Bil je to njegov večer, njemu na kožo pisana publika. Že takoj v začetku mu je uspel izvrsten podvig, namreč ravno, ko je prvič omenil prepovedane substance, se je pred klubom ustavil policijski avto. Klemen je to znal odlično z-improvizirati in ljudi spravil v glasen smeh, tako da so ga takoj vzljubili. Nadaljevanje programa je bila tako vožnja po avtocesti.

Kot zadnji je nastopil gostitelj Klemen Mauhler, ki je znova pokazal svoj razkošen talent imitiranja raznoraznih osebnosti in likov. Smejali smo se mu vsi in resnično je naredil dober 'šov'.
Na koncu smo bili zadovoljni vsi. Organizatorji, katerim se je zdel večer nad-pričakovanji, gledalci, ki so si brisali solze smeha in pa seveda mi. V Konjice zagotovo kmalu spet pridemo.

PS: V ponedeljek 16.7. vabljeni vsi pred trgovino Madness, kjer bo od 19h dalje potekal Oscar De La Renta Party, ob 21. uri tudi s stand up komedijo. Če pa v ponedeljek ne utegnete, pa se v torek 17. oglasite na Tromostovju v lokalu Pločnik, kjer bo na sporedu večer stand up komedije. Zabavno bo.

No comments: