Tuesday, July 24, 2007

Članek in nastop

Naš nastop v mladinskem centru MIKK v Murski Soboti sredi junija je ovekovečil tudi članek v soboškem on-line poročevalcu Sobotainfo.com (ČLANEK). Avtor članka Karlo Vratarič takrat ni bil preveč navdušen nad izvedbo mojega programa, saj je bil mnenja, da sem ponovil preveč istih šal, ki so bile uporabljene že ob prvem gostovanju v Murski Soboti – meseca aprila skupaj s skupino Komikaze (http://www.komikaze.si/). Moj (glupi) ego je bil seveda prizadet in z vso vestnostjo ter navdušenjem sem se lotil pisanja odgovora na ta članek. Kot rezultat tega je nekoliko nepričakovano prišla ponudba Karla in uredništva, če bi za njihov medij pripravil kolumno o stand up komediji, svojih začetkih in nastopih.

In nastalo je tole – KLIK. Veliko užitkov pri prebiranju…

V ponedeljek sem pričel z delom na finančnem oddelku Okrožnega sodišča v Ljubljani. Sprva sem se dela branil, ker sem si želel te proste dni izkoristiti za počitek in oddih na morju, a me je premamila misel, da se bom ob spremembi okolja zagotovo domislil odličnih novih pogruntavščin za stand up comedy show. Jupi. In tako sedaj vse dneve prežim na ideje :)

Danes sem dobil zanimivo ponudbo. Sošolec iz srednje šole Domen Verbič (ustanovitelj in upravitelj spletnega portala http://www.gorenc-on.net/), me je povabil, če bi jutri nastopil na zaključni zabavi, ki jo organizira Matej Sedmak – Peacehiker (http://www.peacehiker.com/) v ljubljanski Športni dvorani GIB v Šiški. Program bo baje pester, ob 15h nas čaka generalka, kjer se bom še dokončno odločil, če bom dejansko nastopil ali ne - blamaž zaradi slabih pogojev je bilo v zadnjem času preveč. Če bo vse 'štimalo' se bom poskusil dogovoriti, da bi z mano nastopil tudi Klemen. Upam na najboljše.
Vabljeni vsi v sredo 25.7. ob 20h v športno dvorano Gib!

No comments: