Saturday, February 16, 2008

Valentinovo je zakon!

Naš četrtkov show na praznik zaljubljencev se je izkazal kot mega uspeh, saj je bil Klub Gromka poln in nasmejan kot še nikoli. Siolova akcija je zaključena, končal sem na 2. mestu.

Pričakovali smo, da bo v četrtek na Valentinovo v Klub Gromka na naš show Retrospekta prišlo ogromno ljudi, da jih pa bo toliko, pa si nismo niti v sanjah mislili. Klub se je polnil, vrsta zunaj pa se je daljšala. Tudi potem, ko je bilo še komaj kaj prostora znotraj, se vrsta zunaj še vedno ni zmanjšala. Ljudje so mi pošiljali sms-e naj počakamo, naj še ne začnemo in ali je notri še kaj prostora, na koncu pa celo, da so vrata zaprta in da ne morejo noter. Žal mi je za vse, ki ste nas želeli videti, pa niste uspeli priti noter. Obljubim, da bomo zadevo kmalu ponovili, vi pa meni obljubite, da boste tokrat prišli prej in ne pol ure po dogovorjeni uri. Hahaha.

Sam show je šel super. Vid Valič je tokrat povezoval, v zameno za dopustniškega Bučana, zasedbi Perica, Mauhler in jaz, pa se je pridružil še Hrvat Ivan Šarić. Ta je imel tokrat obilico dela s precej heklarsko razpoloženo publiko, ki mu je s pridom vračala komentarje ob njegovem nastopu. Sam je bil tega sicer zelo vesel in zato s svojim nastopom zelo zadovoljen. Večer je bil dolg več kot dve uri, zato so ljudje po koncu kar malo jamrali, da so jih na koncu že bolele čeljusti od smejanja, nekateri pa so naslednji dan čutili bolečine v trebušnih mišicah. Jeeeeeeeees! To je to.

Show moramo ponoviti, želim si, da nam bo uspelo dobiti termin 1. aprila na dan norcev. Bolj idealnega datuma za smeh si ne predstavljam. Posebna zahvala tudi tokrat Gromki, Cubelu, Sonic Mystery in pa Marko Murču, ki je bil dobrovoljno pripravljen posneti nastop. Hvalaaaaaaaaaaa!

V petek se je končala Siolova akcija TI SI, v kateri so v zameno za avto iskali novega voditelja. Zasedel sem nehvaležno 2. mesto ter se tako obrisal pod nosem tako za avto, kot voditeljski položaj. Je pa tudi nagrada za drugo mesto zelo lepa (velik TV – btw: ga kdo kupi, namreč sovražim televizijo?). Je bila pa vse skupaj velika izkušnja, veliko sem se naučil, veeeeeelik hvala Nataliji Rodošek za vso pomoč. Za naslednjič pa vsaj veva, da bo za zmago potrebno tudi pokazati joške, rit in več primitivnosti oz. t.i. utrganosti. To pali!

4 comments:

Unknown said...

Jo, ja se strinjam res je bil odličen stendap. Govorijo da je prišlo čez 300 ljudi, Gromka pa jih na žalost tolike ne sprejme.

Bonny said...

A majico od Guttija lahko nosijo samo najboljši prijatelji ali jo lahko dobimo tudi zvesti slušatelji:)?

Anonymous said...

Priznam! Kriva! Tudi jaz prisla z zamudo in bila zato kaznovana s tem, da sem gledala v hrbet 100 ljudem, ki pravtako niso mogli v Gromko. No, potem pa so se vrata zaprla in smo se pobrisali pod nosom. Prav nam je!!!
Je pa to znak, da STAND UP potrebuje vecjo dvorano.

neja said...

je blo zakon....
sm pa pogrešala uno foro....ki ti reče ženska, da si smešen... my favorite:)hehe