Monday, February 04, 2008

Radio 1 in TI SI

V ponedeljek 4.2. okrog 9h zjutraj boste lahko na Radiu 1 slišal telefonski intervju z mano o stand up komediji in podobno, izteka se tudi glasovanje za Siolovo TI SI tekmovanje.

V jutranjih okrog devetih prestavite na Radio 1, bodo baje zavrteli intervju z mano. So me kar presenetili s klicem. Namreč dekle, ki me je klicalo, se ni posebej predstavilo, niti ni povedala zakaj kliče, temveč samo, da je iz Radia 1. In ko me je vprašala, kaj je moj poklic, sem mislil najprej, da gre za kakšno anketo, zato sem rekel, da sem študent. In je vrtala naprej, pa sem omenjal pravo, pa bodoči pravnik, dokler ni rekla: »kaj pa kulturno udejstvovanje« in šele takrat mi je kapnilo, da kliče zaradi stand up komedije. In sva se pogovarjala, kje nastopamo, od kod ideje, če sem že kdaj zmrznil na odru, kdo so mi vzorniki… kar simpatično. Če boste kje blizu radia, poslušajte. Radijcem pa želim, da se čim prej naučijo osnov telefonskih pogovorov. Dober dan, sem ta pa tam, rada bi to pa to, smem zmotit za nekaj minut. Ne pa, dober dan, kličem iz radia, kakšen je vaš poklic. WTF?

Še jutri lahko klikamo in glasujemo za posnetke v okviru akcije TI SI na Siolovi spletni strani. Če še niste videli skečev, kliknite danes in dodajte kak plus. juhuhu
1. Predstavitev
2. Janez Oliver
3. ToJeNavadndrek
4. Ko gre vse narobe

No comments: