Tuesday, February 26, 2008

Dvakrat razprodano!

V soboto smo dvakrat razprodali kulturno dvorano Franceta Prešerna in obakrat nasmejali zbrano množico. Nocoj pa šibamo v Koper, kjer nas čaka nastop na festivalu Kultura Raztura.

Stand up komedije je v Sloveniji iz nastopa v nastop bolj popularna. Predvsem v Ljubljani. Potem ko so na dveh ponovitvah Retrospekte ljudje ostali zunaj, se je v Kud-u tokrat že drugič zapored zgodilo, da sta bili na isti dan razprodani dve predstavi. Vid Valič, Martina Ipša in Klemen Mauhler so bili nosilci večera, na open mic pa smo se prijavili štirje nadobudneži Gašper Habjanič, Dušan Tomić, Ema Kurent in jaz. Vsak je dobil svojih pet minut, pri tem pa ni bilo odstopanja, saj nam je na nasprotnem koncu neusmiljeno odštevala ura, piski pa so opozarjali na prekoračitev časa. Ker nisem vajen časovne omejitve me je bilo tega najbolj strah. Da ne bom uspel vsega povedati v petih minutah, a sem se malo precenil in prvi nastop končal že po štirih minutah, za drugega pa dodal še nekaj materiala in tako vseeno polno izkoristil svoj čas na odru. Odzivi so bili super, nov material je dober, tudi ostali so bili super, tako da je bil večer spet uspešnica. Predvsem mi je bilo v čast nastopati z Emo Kurent, ki se je tokrat prvič predstavila kot standuperka, je pa sicer ena najbolj poznanih astrologinj pri nas. Fantje so se mi vsi po vrsti smejali, ko sem tuhtal od kod jo poznam, nato pa se spomnil, da z zadnje strani njenih knjig, ki jih krasi slikica. Izjava: »Prebral sem vse tvoje knjige,« je tudi izzvala smeh, pavze med nastopi pa sem izkoristil za krajši pogovor in vprašanja o astrologiji, katere privrženec sem. Hahaha.

V nedeljo smo z Mikijem in Rankotom dorekli zadnje podrobnosti glede skupnega projekta B&B Show – tretji del, ki bo 16. maja v Dvorani Primoskovo v Kranju in sicer v okviru tradicionalnega Tedna mladih. Kot gosta v spektakularnem večeru bova (poleg gostiteljev) nastopila skupaj s Perico, na voljo bo omejeno število kart, zato si čim prej rezervirajte datum in poskrbite, da ne boste ostali brez.

Nocoj šibamo v Koper, kjer imajo v teh dneh festival Kultura Raztura. V koprskem gledališču bo pred našim nastopom najprej primorska premiera deskarskega filma Ehh, nato pa bomo z obema Klemenoma poskrbeli še za smeh. Juhuhu.

(na fotografiji del ekipe iz Kud-a; fotko sem dobil na facebookovi strani Kluba stand up komedije)

1 comment:

Anonymous said...

ooooo Dušana pa poznam :) moram še njega kdaj ujet....kdaj boste spet z njim kje ropotal?
Kat