Saturday, February 23, 2008

Gužva na vidiku

Obeta se zanimiv teden. Že nocoj nastopam na open micu v KUD-u France Prešeren v Ljubljani, v naslednjih dneh pa sledijo nastopi v Kopru, Grosuplju in Kamniku. J.D. – R.I.P.

V Kudu Franceta Prešerna je vedno čast nastopati. Zato nisem dolgo premišljeval, ko sem opazil, da bo ob večeru komedije, na katerem bosta ob gostitelju Vidu Valiču nastopila še Martina Ipša in Klemen Mauhler, pripravili tudi open mic, na katerega se lahko prijavi kdorkoli in dobi svojih pet minut priložnosti. Idealno za preizkušanje novega materiala in vaja za kasnejše nastope. Le-teh ne manjka. V torek gostujemo v koprskem gledališču, v četrtek smo v Grosupljem, v soboto pa v Kamniku v MC Kotlovnica. Bo kar pestro. Čaka me še precej učenja za faks in drugega dela, tako da me znova muči pomanjkanje časa.

PS: Že med tednom me je presenetila novica, da je umrl Janez Drnovšek. Kar nisem mogel verjeti, sem mislil, da je gotovo napaka. Danes so potrdili, da je resnično odšel za vedno. Neee, nooo. On mi je bil res kul, sem bil 'oboževalec' in somišljenik. V tem trenutku se niti ne zavedamo kaj smo izgubili. Pogrešali te bomo J.D.

2 comments:

Bonny said...

Uspešen nastop želim.
No, khm, verjetno je že mimo. Sigurno je bilo super:).

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.