Thursday, February 14, 2008

Nocoj bo "tko hudoooooooo"!

Na današnjih Valentinov večer se obeta ponovitev našega mega dbest super stand up comedy showa Retrospekta. V torek smo gostovali v Konjicah, nestrpno tudi pričakujem odločitev žirije o zmagovalcu Siolove akcije TI SI.

V torek smo se odpravili v Slovenske Konjice v tamkajšnji mladinski center Patriot, kjer te dni poteka Kulturni teden 08. Brez zapletov ni šlo. Vsaj v moji glavi ne. Jaooo, kako sem lahko tako naiven in vedno nasedem. Fantje so me spet »nategnili«. Iz Maribora sem z vlakom prišel do Celja, kjer bi me odprava obeh Klemenov morala pobrati. Iz postaje sem klical Mauhlerja – kje so. Potem pa šok.

»Stari, jaz sem zunaj pred hišo, čakam Bučana, da me pobere, še vedno ga ni, pa ne javi se mi na telefon. Daj ga ti pokliči.«
Kličem Bučana, ta pa: »Jooooj frka, moral sem nazaj v Kranj, ker sem vse doma pozabil, tako da bom šele čez pol ure pri Mauhlerju. Daj ga ti pokliči, ker meni je bad in mu razloži situacijo. « Do nastopa je bila ura in pol.
Kličem nazaj Mauhlerja in mu razlagam, kako je Bučanu bedno, pa da je vse pozabil, pa da naj gre nazaj v hišo na toplo. Mauhler ves jezen, kako je to neprofesionalno. Bučan me kliče nazaj, če sem mu razložil, pa če je kaj jezen. Jaz ves živčen, ker bomo zamudili, ker bom eno uro čakal v Celju, ker bom moral zdaj klicat in razložit zakaj smo pozni… samo, ves čas se mi je zdelo sumljivo, ker sta oba tako poudarjala, da ni treba nič tja klicati, ker bomo že prišli pravočasno. »Kako bomo prišli pravočasno, če še niti v Ljubljani niste?« sem se jezil. Oba pa, neeee, ni treba nič klicat. Potem pa slišim smeh. Aaaaaaaaaaaaaa! Spet so me. Kako mi ni jasno, da če se družim s takimi ljudmi, da se to lahko zgodi. :)

Nastop je bil super, v Konjicah se je lepo zapolnil prostor, tudi nastop je šel precej gladko. Žreb je tokrat določil, da bo prvi Mauhler, ki je imel težavno nalogo ogrevanja precej hladne publike, a mu je odlično uspelo, tako da mi kot drugemu ni bilo težko nadaljevati, show pa je v svojem slogu zaključil Bučko :)

Danes pa se akcija že nadaljuje. RETROSPEKTA se vrača v Klub Gromka v Ljubljani. Ob odsotnosti dopustniškega Bučana se nam bosta pridružila še Vid Valič in že skorajda poslovenjeni Hrvat Ivan Šarić. Znova se obeta nor večer smeha in zabave, klub verjamem, da bo nabito poln, energija pa fenomenalna. Jeeeeej.

Oglejte si tudi nova dva filmčka skečov, ki sva jih z Natalijo pripravila za Siolovo akcijo TI SI. Jutri v petek bo znan zmagovalec.
Rana ura je zlata ura - 1. del
2. del

2 comments:

Anya said...

Ne dvomim v ponovno odličen nastop in vzdušje v Gromki, filmčki so pa dbest! držim pesti:)

Bonny said...

Super je bilo!