Friday, November 02, 2007

Radovljica mega uspeh

Nastop v Radovljici se je povsem izšel po naših željah. Čudovita Linhartova dvorana je bila polna, smeh pa je v njej odmeval skoraj dve uri.

Radovljiška Linhartova dvorana je zagotovo ena najlepših lokacij na kateri sem do sedaj nastopal. Klub radovljiških študentov se je zelo potrudil in pripravil vse potrebno za popoln večer smeha in zabave. Organizacija je bila top, reklama tudi, tako da je bila dvorana polna, ljudje pa željni smeha.

Za to smo poskrbeli mi. Po mojem uvodnem nagovoru je večer otvoril Miki Bublj, za njim je nastopil Klemen Bučan, tretji sem bil jaz, za mano pa Ranko Babić in kot zadnji še Klemen Mauhler. Vse je publika odlično sprejela, vsi skupaj pa smo na koncu poželi gromek aplavz, zagotovo pa nihče ni zapustil dvorane ravnodušen.

Na dan nastopa bi morala s Klemenom posneti tudi intervju za oddajo Bonboniera na TV Paprika, a se je zakompliciralo pri datumih. Narobe smo se razumeli, tako da bova v oddaji v torek 13. 11. in ne ta torek, ko sva najprej mislila. Ob prihodu na TV so naju tako dežurni le začudeno gledali, je pa zato Klemen dobil posebno darilo – promocijski CD Damjana Murka, katerega je bil neskončno vesel. Nato sva odšla še zanj kupiti čevlje, tako da je bila Klemenova sreča nepopisna. Juhuhu.

1 comment:

Unknown said...

UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII čevelj makes my day:)