Tuesday, November 20, 2007

Nasmejali KUDovce

Sobotno gostovanje v Kudu Franceta Prešerna v Ljubljani je bilo uspešno, nasmejali smo zahtevno publiko, po nastopu pa sem že šibal v MB novim dogodivščinam naproti.

Potem, ko sem poleti nastopil na Trnfestu, je bil to moj prvi nastop v notranjih prostorih Kuda France Prešeren. Gre za enega najbolj kvalitetnih standup-gledaliških prostorov pri nas, zato je bilo že vabilo za nastop prava čast. Z organizatorjem Vidom Valičom sva se dogovorila, da bom poizkusil uporabiti drug material, ki ga na Trnfestu nisem izvedel, kar je bila seveda zahtevna naloga, saj sem pred tremi meseci pred 1000 obiskovalci izvedel več kot polurni show, v katerem sem seveda potrošil ves svoj dinamit. Zato sem za ta nastop preizkusil nekaj novih šal, dodal nekaj zadnjih udarnih, vseeno pa sem moral uporabiti tudi nekaj starega materiala, kar me je precej žrlo. Tudi na odru sem imel občutek, kot da je veliko obiskovalcev nekatere šale že slišalo, saj niso imele takega efekta kot ponavadi. Zaradi tega sem jih morda povedal manj prepričljivo, kar je bilo spet slabo, kljub temu pa mislim, da sem imel dober nastop. Tudi sodeč po komentarjih, vseeno pa mi je ostal rahel grenak priokus, da bi lahko bil še velikooo boljši.

Prvi je nastopil rookie Jan Hrušovar, ki se je kot standuper preizkusil prvič. Zdelala ga je trema, morda tudi slabša pripravljenost, zato si je moral pomagati z listkom, kar je za mnoge navdušence komedije kardinalni greh. »Če niso dovolj pripravljen, da bi povedal svoj material, ne hodi sploh na oder,« pravijo nekateri. Za njim je bil na vrsti Klemen Bučan, ki je prav tako probaval neke novosti in dodatke, uspel mu je soliden nastop. Sam sem nastopil tretji, za menoj pa še Vid, ki je izvrstno zaključil večer in res razturil. Bravooo!

Bil je tako lep večer komedije v Kudu, kjer obljubljajo, da bodo že za božič pripravili nov udaren stand up. Nov večer smeha pa bo v sredo 21.11. tudi v mariborskem Klubu komedije v Naskovem dvorcu, ko se bosta na študentskem večeru predstavila Bučan in Mauhler. Jeeeeeeeee.

No comments: