Tuesday, November 13, 2007

Prepotovali Slovenijo

V petek in soboto smo prepotovali lep del Slovenije. Najprej smo se odpravili na večer stand up komedije na obalo v izolski Shoto Klub, že v sobota pa nas je čakala pot na Koroško, natančneje v Ravne. Ocena: odlično.

V Izoli smo pred časom že nastopili in tudi tokrat smo na obali doživeli fantastičen večer komedije. Primorci so znani po svoji počasnosti in 'lagan' odnos smo občutili tudi tokrat. Ob našem prihodu v klub, dobre pol ure pred domnevnim pričetkom nastopa, na prizorišču ni bilo še prav nikogar. Niti organizatorjev, niti obiskovalcev, nikogar. Naš show se je tako pričel z več kot enourno zamudo, ko se je klub do zadnjega napolnil – več kot 80 obiskovalcev. Atmosfera je bila idealna. Sam sem povezoval dogodek in takoj začutil, da so ljudje pravi, saj so se odzvali že na moje prve besede. Medtem ko so ponavadi ljudje tiho, brez pripomb in v pozi – »no da vidim, če me boš nasmejal; mene je težko nasmejat; v Sloveniji stand up sux«, pa je bilo tokrat drugače. Takoj so bili 'not'. Prvi je nastopil Marko Murch in znova naredil še korak naprej pri izvedbi svojega materiala. Za njim je bil na vrsti Klemen Bučan, ki je svoj material še dodatno lokaliziral, kar je bil zadetek v polno. Tretji sem bil jaz in občutek na odru je bil fantastičen. Redko se zgodi, da je pretok energije tako močan, do zdaj sem kaj podobnega občutil le še enkrat. Več kot sem dal, več sem dobil in čutil sem, da lahko delam in govorim kar hočem, pa se bodo ljudje še vedno smejali. To je bilo to – to je bistvo stand up komedije. Kot zadnji je na sceno stopil še Klemen Mauhler, ki je prav tako začutil posebnost energije v prostoru in bil tokrat še extra zabaven, šale in grimase so bile še bolj dodelane in natančno izvedene. Na koncu smo dobili bučen aplavz in bil je to resnično večer za stand up učbenike.

Že naslednji večer smo se v isti postavi podali še v Ravne na Koroškem v mladinski klub Kompleks. Klub je eden lepših v Sloveniji in pogoji za stand up odlični. Žal obiskovalcev ni bilo toliko, kot bi si želeli in prostor ni bil povsem poln, ljudje pa so se raztresli po celi dvorani. Še vedno polni občutkov prejšnjega dne, smo bili tako nekoliko razočarani, vseeno pa smo kvalitetno izvedli svoj nastop, nasmejali občinstvo, ki je bilo tokrat veliko bolj hladno in delo na odru toliko težavnejše. Počasi so se tekom večera sprostili in ogreli, tako da jih je Klemen M. (bolj kot je bolan, boljši je) kot zadnji 'dokrajčil', tako da upam, da se bo po Ravnah razvedelo, da je bil stand up mega kul in da bodo prihodnjič obiskovalci prišli v večjem številu.

Jutri z Bučanom (po vseh zapletih končno) gostujeva na TV Papriki, te dni pa sem okupiran s pripravo prvega Večera stand up komedije za študente, ki bo v sredo 14.11. ob 21.uri v Klubu komedije v Naskovem dvorcu v Mariboru. Kolesarim po Mariboru, lepim plakate, delim letake, tako da upam, da bo akcija uspela.

2 comments:

Anonymous said...

yoyo...datumcic ne stima....sreda 14.11. smo u akciji...:)se widmooo

Tin said...

jov cole

mas prav... 14.11 je datum vreden omembe :)

hvala za popravek, se vidimo!