Sunday, September 16, 2007

Nova zmaga za Gromko

Po nekaj klofutah, ki sem jih prejel v zadnjem času, je bilo pričakovanje nastopa na Metelkovi precejšnje. Priprav na sam dogodek sem se lotil najbolj sistematično do sedaj in tudi najbolj resno. Več sem premišljeval o samem materialu, vrstnem redu, učinkovitosti in več vadil. Splačalo se je.

Na kraj dogajanja smo tokrat prispeli nekoliko prej, ker smo bili pred nastopom za intervju dogovorjeni z ekipo Televizije Slovenija. Pri oddaji o ljubiteljski kulturi »Izvirni«, ki je na sporedu ob 11h vsako nedeljo na prvem programu nacionalke, so se odločili, da nekaj minut namenijo tudi stand up komediji, zato smo vsi trije nastopajoči v kamero spregovorili nekaj besed o naših začetkih, sami zvrsti, nastopih in prihodnosti. Kdaj točno bomo vidni na TV sporočim, ko to izvem tudi sam.

Na Metelkovi smo nastopali že večkrat, tokrat prvič, da pred nastopom stvari niso štimale, kar naj bi bila posledica večdnevnega festivala, ki je organizatorje pošteno izmučil. Ob našem prihodu tako ni bilo pripravljeno še prav nič. Stoli, luči, oprema, vprašali so nas, če sploh potrebujemo mikrofon, sam pa sem poprijel za metlo in očistil s pivom politi oder (res me nervira, če si mi copati lepijo ob tla). Ko je bilo vse pripravljeno in so se pred vhodom že začeli zbirati obiskovalci, so se prave težave šele pričele. Zaradi Obletnice Metelkove je skupna vstopnina za vse dogodke znašala 5 evrov, kar je že v štartu marsikoga odbilo. Prodajalka kart je na svoje delovno mesto prišla z dve-urno zamudo, na spregled ni bilo niti varnostnika. Zavladala je rahla panika. S skoraj enourno zamudo, so le pričeli spuščati ljudi noter, le-teh pa je bilo, že zaradi vseh neljubih dogodkov, manj kot smo pričakovali. A so bili zato tisti 'pravi', prostor pa se je vseeno lepo napolnil.

Klemen je prevzel povezovanje, prva nastopajoča je bila Martina Ipša (myspace.com/standupcomedyklub). Ljudje so se počasi odprli, smeh je bil vse glasnejši. Uspel ji je izvrsten (po besedah mnogih zelo simpatičen) nastop, po vmesnem vložku Klemena, pa sem bil na vrsti že jaz. Lepo je bilo spet stati na odru Gromke, kjer so ljudje tesno povezani s tabo in je akustika ravno pravšnja. Občutek tekom nastopa je bil odličen, mislim, da mi je uspelo držati kontinuiteto skozi cel program, nisem imel tistega občutka, da bi jih kdaj izgubil. Šlo je 'smooth' in minilo hitro. Kar prehitro, tako, da se mi je zdelo, da sem zagotovo kaj pozabil. A nisem. Ljudje so se smejali, vesel sem bil, da so 'vžgale' tudi nove domislice.

Večer se je pričel precej klavrno, a zato končal fantastično. Mislim, da ni bilo nikogar med publiko, ki bi mu bilo žal vloženih evrov, zadovoljni smo bili tudi mi. Gromka je zmagala tudi tokrat. Juhuhuuu.

No comments: