Wednesday, September 19, 2007

Buchanologija in full mode

Odštevamo dneve. 3, 2, 1... go! Mega dogodek Buchanologija.com prihaja v Kranj. Vsi smo nestrpni, vročica v mestu narašča. Promocija dogodka poteka po načrtih, kmalu bom diplomiral v spam-anju po različnih internetnih straneh.

V torek je izšla nova številka kranjskega mladinskega mesečnika Zapik, pri ustvarjanju katere sem sodeloval tudi jaz. Preberite si torej članek o Klemenu Bučanu, ki nosi sila izviren naslov... "Na party s Klemenom Bučanom", in v katerem je, ne boste verjeli, predstavljena Buchanologija.
Ste še vedno v šoku? Življenje je res kul. Plačan si zato, da napišeš članek o svojem prijatelju in mu narediš reklamo za dogodek, na katerem boš nastopal, in kjer je od števila obiska (torej od reklame) odvisen tvoj honorar za nastop. Po domače, plačan si zato, da si zrihtaš čim več denarja. Juhuhuu. Upam, da nihče od Zapikovcev tega ne bere. Me bodo dali še na grmado. Hihihi.

To pa ni bil moj edini prispevek za revijo. Po dogovoru z urednico Majo Kalan sem pripravil še mini člankić o prihajajočih predsedniških volitvah. Predstavitve kandidatov sem se tako lotil na bolj zabavljaški, preprost, ljudski - kratek - način. Enjoy - KLIK.

No comments: