Monday, June 16, 2008

Recite NE polnozrnatim žemljicam

Fuzbalersko obarvani dnevi. A ne samo to. V četrtek sem gostoval na Čarli Tv, zvečer pogledal koncert Rozinke, se ponoči odpeljal v Maribor, zastrupil s hrano, v soboto odšel v Soboto, v nedeljo pa gledal Hulka.

Na Čarliju je bilo zabavno, sem bil kar v elementu. Upam, da bo posnetek na voljo tudi na netu (http://www.carlitv.com/). V zadnjem času malo zamujajo z objavljanjem. Intervju je šel hitro, odvrtel se je dvominutni clip z nastopa v Gromki (2. Retrospekta, hvala Nataliji Rodošek za montažo DVDja), povedal sem par neumnosti in vmes še kakšno pametno, če potegnem črto – bilo je kul. Sem pa se kar nekako uvalil v oddajo, potem ko sem videl prispevek s koncerta Julia Iglesiasa. V njem je bilo tudi nekaj sekund mojega nastopa, vendar brez zvoka, in sem pisal novinarki, če ima kakšno fotko, pa me je namesto tega kar povabila v oddajo. Why not.

Zvečer koncert. Rosheen. Potem pa nočna pot v Maribor. Na bencinski sem si kupil sveže pečeno polnozrnato žemljico, ki sem jo pojedel šele naslednji dan po bujenju. In me je nekaj zagrabilo v želodcu. Dan in pol sem komiral.

Sobota zvečer. Nastop v Murski Soboti v mladinskem centru MIKK. Težko delo. Isti večer je bila zadnja oddaja Big Brother, fuzbal, koncert Vili Resnik v bližini, pa še turoben in deževen dan, takšen, ko se ti ne da niti pomisliti, da bi šel ven. V klubu se je nabralo kakšnih 40 ljudi. V Mikku sem bil že tretjič, od zadnjega nastopa v Murski pa je minilo že pol leta. Čakali smo na zamudnike, nekateri so se že pošteno dolgočasili. Ko sem stopil na oder, me je pričakala prav ledena publika. Trdo smo delali in uspelo nam je. Klemen M. je med Bučanovim nastopom zadremal na kavču, nato pa ob najavi kot prerojen stekel proti odru, preskočil enega izmed monitorjev in nasmejal zbrane do solz. To te pa naučijo na Akademiji :P. Pošteno smo opravili svoje delo. Poročilo z nastopa in fotke si lahko ogledate tudi na spletnem portalu sobotainfo.com. V Kranj smo prispeli okrog 2h ponoči.

V nedeljo smo si s Tino in Klemenom B. ogledali še film The Incredible Hulk. Jao, prevelik miselni napor zame. Ko se trudim sestaviti sestavljanke v glavi, pa mi preveč podatkov manjka. Zakaj je zdaj ta prišel sem, kje je tisti, kaj se bo zgodilo s tem, zakaj ta ni mrtev, kaj je bilo z unim. Aaaa. Too much. Moram se navaditi, da pri filmu za dve uri izklopim možgane in se samo prepustim odličnim audio-vizualnim efektom. Ker drugega žal ni.

No comments: