Friday, June 20, 2008

Ormoško poletje

V Ormožu se stand up komedija lepo prijema. Potem ko sva s Klemenom B. tam gostovala ob koncu marca, smo v okviru festivala Ormoško poletje tam uprizorili še show Retrospekta.

Ob najinem prvem gostovanju sva s Klemenom napravila kar za uro petnajst showa, zato sva se ob tokratnem obisku Ormoža pripravljala, da predstaviva povsem nov material. Publika naj bi bila namreč ista. A temu ni bilo tako. Že v začetku showa smo namreč izvedeli, da si je najin prvi show ogledala zgolj peščica posameznikov. Zato sva se na licu mesta odločila, da iz žepa povlečeva še kakšno starejšo udarno.

Sprva smo bili dogovorjeni, da bosta z nama v Ormož potovala še Klemen Mauhler in Vid Valič. A sta žal morala odpovedati, zato je se je začel lov za rezervami (haha). Prvi je nastop potrdil Perica, pridružil se nam je še Marko Murč, ki je že naslednje jutro odpotoval na Islandijo, kjer bo preko poletja delal kot treking vodič.

Lokacija je bila izvrstna. Dvorišče ormoškega gradu, obdano s štirimi stenami. Prostran oder, odlična akustika. Vreme se je umirilo, zato smo lahko nastopili zunaj. Publika je bila zelo mešana, od najmlajših do nekoliko starejših. Bučan je povezoval in imel vmesne vložke, prvi je nastopil Perica. Ob hladnem občinstvu ni imel lahkega dela, a je z zabavno biografsko tematiko hitro pridobil publiko na svojo stran. Za njim je nastopil Murč, potem pa še jaz. Ob dodatku starejšega materiala, sem nastop raztegnil iz 15 na 30 minut, potem pa izsilil še bis. Če sem pa blont :) Predstava se je končala, ljudje so nam ploskali, ena izmed hostes nam je izročila ormoški Jeruzalem, fantje so odšli z odra, jaz pa sem prijel za mikrofon in povedal še dober bit o delovnem razmerju, ki sem ga prej spustil. Iz zaodrja sem slišal glasen smeh vseh, ki so v nekem trenutku dojeli, da mirno nadaljujem z nastopom. Ko sem končal, smo se še enkrat priklonili in to je bil to.

V soboto s Perico in Klemenom M. odhajamo v Novo mesto v tamkajšnji Lokal Patriot. Večer bo nogometno obarvan, po tekmi nastopimo še mi.

1 comment:

Anonymous said...

Lepo.