Wednesday, June 11, 2008

Finale lige NBA



Noč je bila rezervirana za ogled finala lige NBA. Petkov nastop v Casinu Tivoli je prestavljen na 27.6., jutri v četrtek ob 17:30 glejte oddajo Dinamit na Čarli TV, kjer bom gost tudi jaz.

Ponoči sem bolj malo spal. Če je pa finale lige NBA. Boston Celtics proti Los Angeles Lakers. Že dolgo sem fan Lakersov zaradi trenerja Phila Jacksona, ki je res neverjeten človek, vzor in vodja, sem njegov oboževalec (in imam kar štiri njegove knjige, haha). Lakersi so prvi dve tekmi izgubili, zato so sinoči seveda rabili podporo. Kobe Bryant je bil neustavljiv, odličen pa je bil tudi slovenski košarkar Saša Vujačić. Sašo sem imel pred leti možnost spoznati, ko je še igral v Italiji in sem z njim delal intervju. Od vseh intervjujev, ki sem jih opravil, mi je ta ostal najbolj v grenkem spominu, saj se mi je Saša že kot najstnik pokazal kot precej svojeglav egocentrik. Kasneje sem bil znova razočaran, ko je Saša kot za stavo zavračal povabila za branjenje barv slovenske reprezentance, pa tudi Američani so kmalu spoznali njegov karakter.

Na youtube si je tako moč ogledati zelo smešne clipe s Sašom v glavni vlogi. Oprijel se ga je namreč vzdevek The Machine, ker naj bi bil tako prepričljiv pri metih od daleč, kot je to lahko samo mašina. Govori se, da naj bi si ta vzdevek nadel kar sam, čeprav pravi, da so mu ga nadeli komentatorji tekem Lakersov.

“He’s a little bit of a rockhead,” ga je po zadnji tekmi poimenoval trener Jackson. “That’s what we call him. He believes in himself very sincerely that he’s going to make the next one, and you have to be that way if you’re going to have the guts to go out there and do it. Sasha is always going to make the next shot.”
Saša pa je odvrnil: “I’m stubborn, so probably that’s what got me where I am now.” Res je. Saša nam je s svojo samozavestjo lahko vsem v vzor, verjame vase, vse je podredil uspehu in sinoči je bil eden ključnih igralcev za zmago njegove ekipe v finalu lige NBA. Svaka čast Saša!

1 comment:

Anonymous said...

Hahahha kobe i open, machine open! hahahaha