Monday, June 18, 2007

Sobota v Soboti

Na lov za aplavzom smo se tokrat podali preko Mure. In ga tudi dobili. Nekje okrog 100 obiskovalcev soboškega mladinskega kluba MIKK se je nasmejalo našim domislicam.

Najin tokratni gost je bil Sašo Stare iz skupine Voknvofnej, ki mi je, zahvaljujoč Klemenu, skratil popoldanski mir. Dogovorjeni smo bili, da me bo Klemen na poti iz Kranja pobral v Mariboru in tako me kliče nekje okrog 19h, da je šele sedaj krenil iz Kranja, ker Sašo ni prišel, pa tudi, da se ne oglaša na telefon. Zatrdil mi je, da je slišal, da je Sašo čudak in da ima shizofrene napade, tako da možno, da se mu je strgalo in ga ne bo. Pri Klemenu itak ne veš, kdaj te bo 'nategnil', tokrat pa je bil res prepričljiv in sem malo že začel tuhtati, kako bova zapolnila praznino. Potem, ko je kranjska odprava nekako le uspela najti pot skozi Maribor, sem v avtu, tebi nič meni nič, zagledal Saša.

MIKK so, odkar sem zadnjič gostoval, lepo uredili. Bilo je super vzdušje in tekom nastopa se je nabralo nekje 100 ljudi. A začetek je bil težak. Potrebovali so kar nekaj časa, da so se sprostili in preklopili, da so stvari, ki jih govorimo mišljene izključno smehu in ne moralnim zadržkom. Sašotu je bilo tako zelo težko in kljub dobremu nastopu, mu je ostal kisel priokus.

Je pa zato Klemen razturil sceno in zbrane navdušil s svojim programom. Tokrat je bil še posebej motiviran in je nastop opravil z odliko.

Sam sem se znašel v dilemi kako z materialom. Koliko ljudi bo takih, ki so me že slišali in koliko bo novih. Odločil sem se, da bom polovico šal črtal, nekaj tistih ključnih in prepoznavnih pa vseeno uporabil. Kar med nastopom sem nato ugotovil, da je bil odziv na šalo, ki sem jo že povedal, več kot odličen, zato sem nato spontano povedal še en del 'starega materiala' in požel smeh. Nekatere je to zmotilo, zato je nastalo tole: ČLANEK :) S svojim nastopom sicer nisem zadovoljen. Svoje so naredili izpiti na faksu. Kar tri imam ta teden. Ni bilo časa za temeljitejšo pripravo. Žal. Ampak tudi to moramo doživeti.

Večer se je lepo iztekel. Ljudje so se nasmejali, zabavali in sprostili. Zagotovo bo v Murski Soboti stand up komedija kmalu spet na sporedu. Mi pa tudi zagotovo še pridemo. Hvala organizatorjem za odlično izvedbo in gostoljubnost.

No comments: