Friday, June 29, 2007

Bled rulz

V četrtek sva se Klemenom gostovala v trgovsko-poslovnem centru Bled, kjer smo v organizaciji tamkajšnjih kafičev pripravili prvi stand up comedy večer na Bledu.

Ob prihodu je bila situacija precej nezavidljiva. Nihče tam ni še nikoli videl kakšnega stand up showa, niti se nobenemu ni sanjalo kako to zgleda. Oder je bil povsem neprimeren, folka od nikoder. Tamkajšnjo osebje je imelo v glavi, da se bova malo 'move-ala' med folkom in pokala vice. Ja valda, načenjati me je začel glavobol.

Na srečo nastopam s Klemenom Bučanom, ki je res svetski čovjek. Ni ga kraja v Sloveniji, kjer on ne bi poznal kakšnih skejterjev/borderjev, ki vedno z veseljem pridejo na naš show. In tudi tokrat je bilo tako. Prišlo je 10-15 mladih fantov in punc, ki so se usedli direktno pred naju in bili odlična publika. Kmalu so jim sledili tudi naključni obiskovalci, ki so se posedli po zunanji terasi in spremljali show, a že dejstvo, da so se mlade punce in fantje v prvi vrsti glasno smejali in vidno uživali, naju je napolnilo s toliko energije, da nama je bilo praktično vseeno, če ostali poslušajo ali ne. Na koncu se je vendarle nabralo kar nekaj ljudi, vsi okoliški kafiči so bili bolj ali manj polni.

Tokrat sem za spremembo nastopil prvi in bil s svojo izvedbo zadovoljen. Glede na okoliščine – nobene luči, nobenega odra, stala sva 1 meter od sedečih obiskovalcev, vsi možni zunanji dejavniki, ki lahko vplivajo – je bilo odlično. Še celo glasno lajanje mimoidočega psa, ravno v trenutku, ko sem govoril o kužkih, sem uspel spremeniti v šalo in požel glasen smeh. Fino fajn.

Tudi Klemen je bil super. Zanimivo mi je bilo, ker je celotno občinstvo med njegovim nastopom sedelo praktično za mojim hrbtom. In, ko sem slišal njihov smeh, se tudi sam nisem mogel kontrolirati in kljub temu, da sem njegove fore slišal že neštetokrat, sem se znova smejal. Kot bi rekel eden izmed mladcev za mano: »legendaaaa«.

Bled je bil zakon. Konec avgusta pridemo spet. »Legendaaaa!« Skejtarji so zakon!

1 comment:

Anonymous said...

.....točno tako! Skejtrji so carji!!! Bled je zakon, komaj čakam da pridemo spet!