Saturday, June 09, 2007

Open mic night

V sredo 20. junija bomo v Ljubljani pripravili svojevrsten večer stand up komedije poimenovan open mic night. Nastopi lahko vsak, ki si to želi.

Prijave se počasi zaključujejo, trenutno imam na seznamu 7 nastopajočih in še nekaj neodločnežev v rezervi. Če kdo med bralci pozna koga, ki bi se bil pripravljen preizkusiti, ga naj prepriča in mi javi. Vsak nastopajoči bo imel na voljo 8 minut, vse kršitelje bo doletele infamija (prav že celo življenje sem čakal, da bom lahko enkrat končno uporabil znanje rimskega prava in sem le dočakal ta trenutek :)

Vse informacije o 'odprtem mikrofonu' so na voljo na www.tinvodopivec.com/openmic.

3 comments:

Anonymous said...

I'm not a vegan, te mam pa abcdp...solutno le, v plemenu!

Danajdovski

Anonymous said...

Kako abstrakten komentar...
sem rabil kar dost časa, da sem ga dešifriral pa še to ne vem, če sem ga prav.

Anonymous said...

Ahoj!
Dva fanta sem vama "forwardiral" za open mic. Upam, da se nista pokakala in si premislila :)

Zelo cenim vaš prispevek k skupnemu cilju, predvsem pa odnos do soborcev.

Mislim, da se je na našem včerajšnjem nastopu Klemen zmenil za vaš nastop na istem mestu - na Tromostovju.
Tam je ful zajebano, saj Klemen je videl sceno... fajn se pripravite.

ajd!