Monday, June 04, 2007

S smehom pregnali dež

Nad teraso Mestnega atrija v Brežicah so se v soboto zvečer nevarno zgrinjali oblaki. Kazalo je, da se bo ulilo. A s smehom in dobro voljo nam je uspelo pregnati dežne kaplje.

Sobotni večer stand up komedije na terasi Mestnega atrija v Brežicah, v organizacije Društva študentov Brežice, je bil naš prvi letošnji nastop na odprtem. Sprva je kazalo, da je bila to slaba ideja, saj dežne kaplje niso hotele pojenjati, oblaki pa so postajali vse bolj črni. A kljub slabemu vremenu se je simpatičen prostor vse bolj polnil in ambient je postajal pravi. Tekom večera se je tako nabralo nekje blizu 70 ljudi, ki so uživali v naših vragolijah. Med obiskovalci je bilo tudi nekaj mojih najožjih članov družine, nasmejala se je celo moja babica Ivanka. :)

Zaradi strahu pred dežjem in rahlim nesporazumom glede pričetka večera, smo začeli bo pol devetih, po sedaj že tradicionalnem začetnem ogreovanju publike, pa je prvi nastopil najin tokratni gost Mladen Pahović. Mladen, sicer član zasedbe Komikaze, je z nama nastopil že v Izoli in znova smo se odlično ujeli. Njegov nastop je bil seksualno obarvan, kot ponavadi ni manjkalo njegovih šal na račun svoje 'vzdržljivosti'.

Ob Klemenovem nastopu je pričelo rahlo rositi, a to ga ni ustavilo, prav tako ne naše publike, ki je še vedno vztrajala v polni zasedbi. Klemen (njegova zlomljena noga se še ni zacelila, čeprav pravi, da je danes izvedel, da sploh ni bila zlomljena, ker ima mutirno kost. Dve kosti namesto ene) je svoj nastop izpeljala rutinersko-sportski, tudi tokrat nam je uspelo pri eni izmed šal dodati tudi zvočne efekte. Mile Kitić je zakon! :)

Tudi s svojim nastopom sem kar zadovoljen, smeha ni manjkalo. Malo je motilo, da se je zvočnik nahajal direktno za mojih hrbtom, zato sem imel občutek, kot da se res derem. Prav zato sem mikrofon držal nekoliko bolj stran od ust in kasneje so me opozorili, da se me je slišalo slabše kot ponavadi. Sori babi :)

Večer komedije v Brežicah se je izšel po naših željah. Navezali smo stike s Posavci, se dogovorili za nastope tudi v prihodnje in obiskovalce vnovič prepričali, da je stand up komedija doma tudi v Sloveniji.

No comments: