Tuesday, June 26, 2007

Lent ima svojo moč

Ponedeljek 25.6 je bil res prav poseben dan. Dopoldan sem se najprej iz Pivke odpravil v Ljubljano in na vlaku v kupeju padel v zabavno debato z zanimivim človekom nekje 'srednjih let', ki se je ravno vračal s kolesarjenja po severnem Jadranu. Vneto sva obravnavala vse aktualne teme, najbolj pa so ga zabavale moje ideje o tem, da ni boljšega za dvigovanje priljubljenosti stranke kot to, da postaviš za predsednico lušno blondinko. Narast ratingov garantiran.

V Ljubljani me je že pričakal Klemen in njegova ekipa – krenili smo proti Mariboru. Krof na bencinski okrog 16h je bil moj zadnji obrok dneva. Po tistem sploh nisem bil več lačen. Adrenalin je naredil svoje. V Mariboru smo se sprehodili skozi mesto, delili mimoidočim reklamne letake za naš stand up in se relaksirali. Napetost je naraščala. Tokrat prvič po dolgem času, da sem čutil večjo napetost kot ponavadi. V bistvu sploh ne vem, če se že kdaj čutil toliko napetosti kot tokrat. Večer se je bližal in ob 20h smo bili na prizorišču v Naskovem dvorcu. Priprave na nastop in ves protokol so bili na nivoju. Deseta ura je bila vse bližje in dvorišče se je lepo polnilo. Ob 22h je bilo vse nared za pričetek showa. Dvorišče nabito polno, vsi dodatni stoli porabljeni, na oko nekje 170 ljudi. Tokrat je najin nastop povezovala Klemenova sestra Katja, ki je na hitro vskočila na pomoč in pravega časa za pripravo ni imela. Z nekaj zabavnimi anekdotami je najavila Klemena. Ta je svoj nastop opravil dobro, požel kar nekaj smeha in odobravanja. Nastopi na odprtem, kot smo že nekajkrat omenili, so svoja zgodba, ker se energija enostavno porazgubi in je zato toliko težje. Nastopajoči tako ne dobi toliko povratnice in mu zato na trenutke ni najbolj prijetno, vseeno pa je bil Klemenov nastop uspešen.

Po novi kratki najavi Katje, ki je med drugim omenila, da smo se iz Krškega preselili v Kranj, zato ker je mama ugotovila, da imamo vsi nenavadno velike glave, sem na odru stopil tudi jaz. Občutek je bil dober, pa saj je moral biti, če sem šel prej najmanj trikrat na WC. Nastop je šel po planu. Ljudje so se smejali, ploskali in uživali. Sicer samega odziva nisem čutil toliko, kot recimo takrat v Gromki, ko je bil pretok energije tako močan, da bil ga lahko rezal, so pa zato redni aplavzi potrdili ljudsko odobravanje. Z nastopom sem bil zadovoljen, seveda je vedno lahko še boljše.

Po nastopu smo opravili krajši intervju za Radio Študent v Mariboru, ki bo v kratkem soboto posvetil prav stand up komediji in bo o samem žanru povedano kaj več. Ura se je bližala polnoči, Klemen je moral zjutraj v službo, jaz pa na izpit. Ko sem prišel domov, sem imel v glavi idejo, da bi šel takoj spati in potem vstal okrog 5h in se učil za izpit. Adrenalina je bilo preveč in valda nisem mogel spati. Tako sem bedel in se na pol učil do 4h, ko me je zmanjkalo. Metuljčki v trebuhu niso in niso hoteli izginiti. Nekaj pred deveto sem prišel na vrsto za ustni zagovor. Vstopim, vprašanje, začnem naštevati, dobro kolega, lahko greste. In je bilo opravljeno. 10 sekund. Baje sem kar dobro pisal, zato ni kompliciral. Čas je bil za kakšen prigrizek, napetost je popustila, oči so lezle skupaj. Gremo počivat.

No comments: