Monday, July 28, 2008

Iz 2864 na 0m

S Perico sva imela v petek nastop na najvišji ravni. Pa ne zato, ker bi bil najin nastop tako uspešen. Nastopila sva namreč v koči na Kredarici na 2510m, v publiki pa je bil sam predsednik vlade Janez Janša. Višje kot to ne moreš iti.

Med tednom je prišla ponudba. Kdo bi šel na Triglav nastopati za Janšo. Kandidatov je bilo malo. Na koncu sva gojzerje in nahrbtnike spakirala Perica in jaz, ter se ob 6h podala proti Mojstrani, kjer je bil zbor. Ob 7h smo že šibali na Kredarico. Nekaj čez 13. uro sva mrtva ležala v koči. Ob 19h je sledil nastop. Poletni tabor stranke SDS. Za VIP mizo so sedeli poslanci in Janša, ki je imel pred mojim nastopom tudi krajši govor. Ko sem prijel za mikrofon me je močno držalo, da bi rekel: »Hvala mlademu in neuveljavljenemu komiku za ogrevanje publike. Le vztrajaj, nekoč ti bo uspelo.« Sobica je bila nabito polna, zraka premalo, publika sproščena. Kar se zgodi nad 2000m, ostane tam. Zabavali so se, se smejali, tudi Janša, čeprav sva kasneje izvedela, da je bil tisti dan slabe volje. Perica je bil v težkih pogojih odličen. Prostora za fizično komedijo je bilo malo, le redki so naju sploh videli. Glede na težke pogoje, sva dobro opravila svoje delo. In po nastopu hitro padla v posteljo. Spal sem s kapo, polno oblečen in pokrit s štirimi dekami. Ob bujenju je padla odločitev. Če sva prišla že tako daleč, bova šla pa še na Triglav. In res sva se podala na najvišjo točko in tako postala prava Slovenca! Sestop je bil naporen. Noge so šle po svoje, Perica je sredi poti ugotovil, da je v koči pustil fotoaparat. Na srečo se je lepo izteklo in se je z dobim možem zvečer dobil v Ljubljani. Komikaze so isti dan nastopili v Kopru, na Festiku. Zaradi odsotnosti Mladena in Teškega, sem se uvalil, da bi nastopil tudi jaz. In tako sva s Perico direktno s Triglava odvihrala v Koper, z 2864 metrov na 0, ko sem se potopil v morje, celo pod nulo.

V Kopru smo nastopili v parkcu blizu plaže. Ob 19h. Veliko prezgodaj. Pogoji spet težki. V bližini so se na vrtiljaku igrali otroci in zraven spuščali glasne zvoke užitka. In motili. Material smo morali prilagajati na čim bolj family friendly. Sam sem bil izbran, da nastopim prvi, za mano so se zvrstili še Murč, Pižama, Rox in Perica, pri katerem se je že spustil mrak in so razmere postala kolikor toliko sprejemljive. Po nastopu sva z Murčem še malo zaplavala, morska voda je nekoliko zmehčala težke noge.

V nedeljo še tretji nastop v treh dneh. Sežana, MladiFest. 50 sedišč se je hitro napolnilo, na srečo smo nastopili zunaj, tako da se je tekom nastopala nabralo še enkrat toliko ljudi, ki so stali v ozadju. Nama s Perico se je tokrat pridružil še Klemen Bučan, ki je še isto dopoldne priletel z Egipta. To pa je predanost. Zaradi musklfibra sva bila s Perico tokrat bolj statična, zato pa je bil Klemen energičen za vse tri. Za zaključek večera se mi je shake solata med šejkanjem raztresla po celem avtu, tako da je bil paradižnik pod sedežem, mozzarela (ela ela eee) pa zataknjena za varnostni pas.

Bil je to zanimiv, lep in naporen vikend. Juhuhu.

No comments: