Thursday, July 10, 2008

Festival Lent 2008

V ponedeljek smo s Klemenom Mauhlerjem in Gašperjem Habjaničem (na open majku) nastopili na Festivalu Lent v Mariboru.

Naročeno nam je bilo, da pridemo na prizorišče že dve uri pred nastopom. Zaradi potencialnih novinarjev. »Vidva znata zamuditi,« se je glasil svarilni poduk. Klemen se je sicer odpravil v prostore Radia City na kratek pogovor, sam sem se dve uri prekladal sem in tja. Edini, ki se je zmenil zame, je bil dež, ki se je medtem ulil na polno. Jaoo, pa tako sem se veselil prostornega odra in večje množice. Ni ga čez velik oder. Ker potem lahko tečem. Goooooooool.

Plan B. Klub stand up komedije. 90 sedišč. Majčken oder. 145 stopinj. Klub se je napolnil, kljub dežju. Stalne stranke. Videlo se je, da že imajo za seboj kar nekaj večerov in da so prišli na inšpekcijo, v stilu, da vidimo kaj tele zmorejo. Gašper je bil dober, odziv soliden. Tudi sam sem opravil solidno, zmožen sem še veliko več. Smeha je bilo, včasih manj, včasih več, včasih povsem nepričakovano, nekatere so šle tudi mimo. Malo sem se pošalil na račun penisa g. Rukovine, kar je bilo sprejeto z uuuuuuuuuuuuu. Za menoj je na oder stopil še Klemen in odlično opravil svoje delo. Veliko smeha, aplavzov in solz. Odziv po koncu je bil dober, tudi izjav v stilu, najboljši večer do sedaj, ni manjkalo. Vseeno nisem bil 100% zadovoljen. Festival Lent je bil zgolj eden izmed klubskih nastopov pred sto-glavo publiko, ki je šel ob poplavi ostalih dogodkov, tudi gladko mimo medijske opaznosti.

Je pa bilo zato toliko boljše po nastopu. Zašli smo v KMŠ in tam ostali, dokler nas niso podili ven. Klemen je hotel vedriti pred lokalom in iskrice z varnostniki so bliskale na vse strani. Smeha in lepih trenutkov ni manjkalo. Maribor je kul.

Galerija fotografij je na voljo TUKAJ.

No comments: