Tuesday, March 25, 2008

Preveč čokolade

Dva uspešna nastopa in Velikonočni prazniki so za nami. Dobil sem čiiiiiiiiiist preveč čokolade, tako da če me čez kak mesec ne boste več spoznali, bo to razlog.

V soboto sva se s Klemenom Bučanom odpravila na pot v Svetinje, vasico nekoliko ven iz Ormoža. Ob prihodu in vstopu v Svetinjsko klet so bila čustva mešana. Tri starejše gospe so sedele za mizo in pile čaj/kavo, drugih obiskovalcev ni bilo. Ups. Hitro smo pričeli s optimiziranjem pogojev za nastop. Mize in stole je bilo potrebno preurediti, postaviti bližje k odru, bolj skupaj. Sledilo je moje premierno montiranje montažnega reflektorja/bele luči, kar je k sreči uspelo in luč sredi nastopa ni padla na tla. Kmalu so pričeli prihajati tudi obiskovalci. Le-teh se je nabralo kar nekaj, okrog 70 bi rekel.

Prvi stand up v Ormožu, za mnoge sploh prva izkušnja s tovrstno obliko zabave. Rabili so kar nekaj časa in kar nekaj vložene energije, da so se razživeli, sprostili in prepustili zabavi. Moje ogrevanje je trajalo kakšne pol urce, sledil je nastop Klemena. Po zabavni najavi, je bil deležen smeha že ob prihodu na oder, tako da je šel njegov nastop precej gladko. Poizkusil je tudi nekaj novih domislic, ki so dobro vžgale in požel bučen aplavz. Za njim sem še sam prijel za mic in obdelal še vse moje ideje o odnosih med moškimi in ženskami. Vsak smeh je bil težko prigaran, obdelovala sva jih uro in petnajst, vseeno pa so ljudje ob mojih besedah, da je to to za ta večer, kar obnemeli. Želeli so še in šele, ko sem jih prepričal, da je konec in da je čas za aplavz, sva ga tudi dobila. Sam sem po nastopu odšel v sosednji prostor, do Klemena pa je prišla punca, ki je prosila za bis. Dovolj je bilo, pot domov je bila dolga, a zabaval me je Klemen s svojim temeljitim poznavanje dogajanja v hiši Big Brother, tako da sem sedaj na tekočem z vsem, čeprav si letos oddaje še nisem uspel ogledati. Haha

V nedeljo me je čakal logistični projekt. Kako brez avta priti na nastop v Trzin. Najprej sem šel z busom do Ljubljane, kjer me je pobral Perica in bil tako dober, da me je po nastopu zapeljal celo do doma. Hvala Perica in Klavdija. Brnik je zakon ane! :)
Nastop v Kulturnem domu Franc Kotar je bil simpatičen. Lepo napolnjena dvorana in kar nekaj obiskovalcev, ki so že bili na stand upu. Program je šel smooth, tokrat sem nastopil takoj za Vidovim ogrevanjem in solidno izpeljal program. Med nastopom so me malce zmedli vzkliki: »To smo že slišali« in »To sem videl na youtubu«, ko sem povedal nekaj starih uspešnic, za katere sem menil, da jih v Trzinu še niso slišali. Tako sem moral v glavi malo pobrskat po programu in preurediti vrstni red for, nekatere starejše pa sem kar izpustil. Vseeno so bile motnje dobra izkušnja in sem bil kar zadovoljen z načinom kako sem zadevo izpeljal. Po nastopu sem prijel tudi zelo lep sms od prijateljice Nade, ki je zadnje čase zelo zvesta obiskovalka naših nastopov in me je zagotovo že videla najmanj petkrat. Tokrat je napisala: »Dober si, vedno si dober. Sploh ob takšnih provokacijah. Hvala za smeh :)« Hvala tebi Nada za podporo in obiske.

V ponedeljek sem se odpravil v Krško na obisk k babici. In dobil dovolj čokolade za celo leto. Jao, kdo bo vse to pojedel, haha.

1 comment:

Unknown said...

...bom jst pojede!