Saturday, March 31, 2007

Gromka povsem napolnjena

Ljubljanski Klub Gromka je bil v četrtek 29.3. nabit do zadnjega kotička. Sodeč po prodanih vstopnicah naj bi si večer stand up komedije prišlo ogledati nekje 170 obiskovalcev.

Vsem, ki so se na četrtkov večer odločili obiskati Metelkovo, zagotovo ni bilo žal. Prijeten ambient Kluba Gromka, ki ga je nekoliko pokvarilo le slabo prezračevanje in premalo prostora, sta napolnila smeh in zabava. Kljub temu, da nas je le nekaj dni pred nastopom šokirala novica, da dveh izmed najavljenih nastopajočih ne bo, smo vseeno uspeli sestaviti dovolj programa, tako da količina nastopa ni trpela. Prvi nam jo je zagodel 'posebni gost' iz ZDA, ki jo je, kljub temu da smo bili že vse zmenjeni in smo mu bili pripravljeni prijazno odstopiti oder, pobrisal na Dunaj in v telefonskem pogovoru sporočil, da ga nazaj ne bo več. Super. Potem, ko je nastop odpovedal še eden izmed najavljenih, Rox pa je bil sprva mišljen za povezovalca programa, pa je naenkrat zavladala panika.

S Klemenom sva namreč računala, da bova, glede na to, da bo število nastopajočih zadostno, lahko program nekoliko skrajšala in preizkusila nekatere še-ne-uporabljene šale. Naenkrat pa sva morala oba zapolniti za 25 minut programa. Angažiral se je tudi Rox in v kratkem času pripravil material za dobrih 15 minut šova.

Ob 21h se je začelo zares. Ljudje so prihajali z vseh koncev, gužva pred vrati je bila vse večja. Natanko petnajst čez deveto je na oder stopil Rox in naletel na precej hladno publiko, vseeno pa svoje delo dobro opravil. Naslednji je bil na vrsti Klemen, ki je odlično izpeljal svoj nastop, na koncu pa občinstvo povsem navdušil s svojo zadnjo in udarno šalo o hujšanju. Kot zadnji sem na oderu pojavil še jaz. Zadnji dnevi niso bili ravno moji najboljši, tudi nivo energije sem imel le rahlo nad ničlo. A v trenutku, ko sem stopil pred ljudi, je bilo vse pozabljeno. Hitro smo našli stik, smeh, vzklikanje in ploskanje so povzročili vzajemno kroženje energije, tako da lahko rečem, da je bil to moj trenutno najboljši nastop v življenju. Predvsem sem zadovoljen s tempom nastopa, ki mi ga je uspelo držati večji del nastopa. V zaključku sem nekoliko padel, morda mi je zmanjkalo kondicije, malo me je tudi pekla vest, ker sem uporabil punch-line, ki ni povsem zrasel na mojem zelniku. Vseeno je bil nastop zelo uspešen, ljudje pa so domov odšli nasmejanih in zadovoljnih obrazov. Mission acomplished.

2 comments:

Anya said...

Hej, moram te pohvaliti, nastop si opravil svetovno, ni mi žal 2 cekinov, večer je bil res zakon, sproščen, zabaven, tud bučan je bil odličen...tako da all in all, zakon zadevca! Bila prvič in odšla navdušena:)
LP

Aelfsciene said...

Hei.

Moram povedati, da je bil nastop super. Povedano cisto po pravici, sem bila malce skepticna na zacetku, sploh, ko je zacel Rox, ki mu se ni slo tako dobro od rok.
Pri Klemenu mi je bilo vsec, da je vse svoje sale navezal na eno temo, tisto s hujsanjem je bilo svetovno (pa res je skoda, da sestra ni mogla z mano, ceprav je razmisljala o tem, ker to je bilo pa kot napisano zanjo), ceprav mi je vse skupaj bolj delovalo kot niz igranih skecev.

Pri tebi mi je bilo pa vsec to, da si uspel najti najbolj banalne vsakodnevne situacije (v katerih smo se potem mi nasli in si mislili "sam je res tko") in jih napraviti smesne. In to RES smesne. Je bilo za dol past na case. Tudi Tomazu si bil najbolj vsec od nastopajocih. Tako da - klobuk dol, pa upam, da te kmalu vidimo spet kje blizu.

Je bilo pa hecno, kako sta oba imela na tapeti vegetarijance in Medvode :D