Monday, April 11, 2011

Anglija - peti dan

Ponedeljek zjutraj. Čakam vlak, zapuščam Bath, vračam se nazaj v London.

Sobotni večer Balkan komedije je imel svoje vzpone in padce. Malce več kot 40 ljudi je napolnilo klub, ki sicer služi mnogim namenom, od športnih iger, jedilnice, bara pa do odrskega prizorišča. V publiki je bilo nekaj naših rojakov, ki sedaj bivajo v Angliji, vseeno pa v povprečju precej starejša in netipična publika.

Nino je povezoval, Pedja prvi, Perica drugi. Pavza. Potem bi moral nastopiti Domagoj in kot zadnji jaz, a smo med pavzo vrstni red premešali. Ostalih komikov nisem poslušal, ker sem se sprehajal naokrog in pripravljal. Bili so mnogi trenutki smeha pa tudi nekaj težke tišine. Že ena napačno uporabljena/izgovorjena beseda lahko pokvari celotno šalo in ti uniči tempo. Po nastopu smo bili mešanih občutkov, navajeni glasnih aplavzov in gromkega krohota. Ljudje in organizator so nas trepljali po hrbtu in čestitali, čeprav nihče od nas ni bili navdušen nad svojim nastopom. Davek začetništva v x jeziku.

Že naslednji dan me je čakal še en nastop v Bathu, krajši set v klubu, ki že 13 let vsako nedeljo gosti komedijo. Hitro sem odplaknil zadnji nastop in se ves dan intenzivno pripravljal. Da razvalim. Klub gosti Geoff W., verjetno eden najbolj »nakonektanih« bookerjev v Angliji. Praktično ni komika, ki ga on ne bi kdaj bookiral, gostil ali z njim nastopal. Že dolgo nisem toliko vadil, popravil sem nekaj jezikovnih barjer s prejšnjega večera, spremenil nekaj malenkosti. Geoff je povezoval, kar pomeni 15 minut klepetal s publiko, prvi je nastopil Kanadčan Pat, pavza, po Geoffovem uvodu najprej Novozelandčan, nato jaz. Pridem na oder, vzamem mic, kabel se zaplete v stojalo. Poskušam ga hitro odvozlat, ugotovim, da bo trajalo predolgo preden kaj povem, zato šibam na material. Ko govorim prve besede, tuhtam, ali vsi vidijo, kako je kabel zavozlan. Prebijem se skozi prvo šalo. Pretended scrimps. Smeh. Fju, izkoristim trenutek in osvobodim kabel. Lakše se diše. Grem naprej na material, nogomet, met kladiva, Tv naročnina, vojska, hokej, kuga in na koncu še košarka. Smeh in bam, i'm off. I did good. Komiki mi čestitajo, tudi Geoff. Za mano sledi še nastop impro-rap dua Abandaman. Noro. Res sta dobra. »Če imaš v nastopu besedo labirint, potem vem, da bo smešno,« mi reče James. Zanimivo, ker precej ljudi mi je odsvetovalo, naj ne uporabim labyrinth, ker bojda nekateri ne poznajo tega izraza. Sinoči so mi potrdili obratno.

Po nastopu se odpravim nazaj v sobo, lutam po mestu in iščem kaj za pod zob. Nič, vse zaprto. Na srečo je v pubu, kjer spim, samopostrežna kuhinja. Toast in corn flakes. Padem v posteljo, zaspim v sekundi.

No comments: