Sunday, August 10, 2008

Trnfest in da house




Vsake toliko pride kak nastop, ki znova na polno požene adrenalin po žilah. Trnfeški stendap je to zagotovo bil. Dvorišče je bilo nabito polno, smeh je odmeval do neba.

Lanski nastop na Trnfestu je bil eden prelomnih, vsaj tako se mi je zdelo takrat. Prvič pred takšno publiko, prvič tako opažen. Bil je to moj 23. nastop. Leto dni in 75 nastopov kasneje smo se spet srečali. Same place, same time. Še večja množica, adrenalin po žilah. Želel sem preizkusiti nekaj novega materiala, predstaviti zadnje domislice in nekaj najbolj udarnih. Potem ko je bilo nekaj zadnjih nastopov izvednih že precej na »rutino«, je za ta nastop želodec mlel že nekaj dni prej. Večja kot so pričakovanja, več kot je ljudi, bolj imaš občutek odgovornosti, da ljudi ne smeš pustiti na cedilu. In jih tudi nismo. Vid in Perica sta bila odlična, slednji je prebil led s skeč domislico »turbo domače glasbe,« v katerem sva zaigrala tudi z Vidom in vsi smo poželi gromek aplavz.

Show je šel kar gladko. Zaradi gneče so mnogi slabo videli in slišali, pogoji niso bili optimalni, vseeno je ob taki množici smeh tresel stene. Na koncu so bili obrazi vseh zadovoljni, zelo sem bil vesel pohval ljudi, katerih mnenje mi veliko pomeni. Lucija Ć je rekla, da sem bil letos bolj udaren, bolj glasen, bolj prisoten. Yees.

Rox, ki se je odločil, da bo odslej nastopal le še priložnostno in za gušt, ter intenzivno deloval kot promotor stand-upa, a obljubil, da ne bo postal manager, je dogodek opisal takole:
"Že pred nastopom je bilo ozračje naelektreno, publika, ki je bila na dvorišču KUDa nagnetena kot še nikoli, je napeto pričakovala pričetek glavnega dogodka večera, dogodek, ki naj bi jih konstantno držal v krču smeha celo uro in pol. Niso bili razočarani. Marsikdo bi se ustrašil odra, pod katerim se drenja tisočerica sardinasto nagnetenih, zabave pričakujočih in notorično zahtevnih KUDovskih gledalcev. Ampak ne Perica, Tin in Vid. Prva tri imena slovenskega stand-upa so v tem nastopu še utrdila svoj status. Zabave lačni gledalci so domov odšli s krči v trebuhu. Fantje so preprosto razturili."
Nastop je bil tudi medijsko najbolj izpostavljen do zdaj. Delo, Žurnal24, Vest, Indirekt.

2 comments:

Anonymous said...

Nagradno vprašanje: Šalabajzerski avtor katerega od linkanih člankov ni bil na dogodku?

marinko. said...

uu lansk let k si biu sem jaz na odru sedela...sm tudi sama požela velik aplavz s smehom :P